donderdag 31 augustus 2017

Stretchvorderingen......

"Hallo Masto, Ik heb beloofd mijn vorderingen te laten zien. Ik kan nu 5.5 cm om mijn zak doen en hopelijk kan ik na een maand of twee de kleine ring wisselen voor de 3 cm stretcher.
Het gaat langzaam, ik ben nu 13 maanden bezig. Maar het is heerlijk om ze te dragen. Ik kan er niet meer buiten, een verslaving. Ik slaap zelfs met de kleine stretcher om mijn zak.

Ik ben nog steeds blij jouw blog te hebben ontdekt. Het is zo lekker om je er mee af te trekken, ik kom er geweldig mee klaar. Nog vele geile groetjes, Stretcher."

Altijd fijn om te horen dat mensen blij zijn met mijn blog! Masto geniet er dan ook dubbel van. Vooral de laatste tijd kon Masto weer zeer opwindende bijdragen plaatsen van zijn volgers en niet te vergeten volgsters! Zodat we met z'n allen een geil en opwindend inkijkje kunnen nemen hoe anderen 'het' doen.
Zoals Stretcher ons nu zijn vorderingen laat zien. Wat zijn het toch een paar enorme lustopwekkende testikels die Stretcher onder spanning heeft gebracht! Zijn bijballen worden haast vanzelf leeggeperst......!
Stretchen is een zeer opwindende maar langdurige bezigheid wil men resultaat halen. Als men de ringen goed kan verdragen is het haast noodzaak om ze permanent te dragen voor resultaat.

4 opmerkingen:

  1. Beste Stretcher...geweldig om te zien hoe je geniet van die ringen! Ik heb dezelfde verslaving als jij...zodra het jan moeten de ringen om! Altijd één van 550gr en als m'n zak warm genoeg is in de zomer doe ik er een tweede bij van ruim 750gr. Ik heb nnet de ervaring dat m'n zak echt uitrekt; als het koud is krimpt ie als een gek en moeten de ringen uit/af want dan wordt het pijnlijk. Maar het geile gevoel overheerst...zo lekker!
    Succes en vel geil genot! Groet, Dingeling.
    (mijn foto's staan hier elders bij Masto)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stretcher, laat mij ff weten waar je die ring vandaan hebt, super geil zeg, ikzelf ben net met ringen bezig, Mat een beetje geluk gaat Masto ze erop zetten maar dit kijkt me helemaal te geil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Piet,ik bestel ze altijd online.
    Dus even zoeken op internet naar balzak stretchers. Het is geweldig om die ringen te dragen. Ik zie ze wel op je foto's als het gelukt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zit ff met bestellen he want moet wat bedenken maar ze staan boven aan mijn verlanglijstje, ik ga ze zoeken

    BeantwoordenVerwijderen