dinsdag 5 september 2017

Stalen ringen om balzak......

"Ik ben nu aan het oefenen met stalen ringen. Ik zoek nog naar dikkere en zwaardere jongens maar ik heb wel een goed begin gemaakt. Hoop dat jullie er allemaal weer een beetje geiler van worden. Groeten Piet."

Je bent lekker bezig Piet. Zo te zien staan jouw forse testikels in je balzak behoorlijk op spanning. Het zaad wordt op deze manier bijna uit de bijballen geperst.
Masto en vele volgers, zouden ook nog wel eens weer wat sperma van je willen zien. Want sperma betekent dat er vooraf een onbeschrijfelijk orgastisch gevoel door je lijf heeft gestroomd.......! Alleen al bij het zien van sperma wordt Masto erg opgewonden en in gedachten ruikt en proeft hij de ultieme en specifieke smaak ervan.......!

6 opmerkingen:

  1. Goed bezig Piet, lekkere dikke ballen hoor! Het lukte dus wel om je ballen er doorheen te krijgen. Veel geilplezier.
    Groet, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en wel met 35 mm binnen diameter en ze zitten super geil en binnenkort gaan ze echt een keer gebruikt worden om mee te neuken in mijn sletje dr zalige sop kutje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit wordt een verslaving, je zal het zien ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. denk het ook en ook dank voor je reactie van mijn net klaargekomen lul

      Verwijderen
    2. Hoi Piet ziet er geil uit en zou het graag ook proberen. Kan jij mij vertellen waar ik zulke ringen kan kopen?

      Verwijderen
  4. dit zijn ringen van de kwantum, zwarte gordijn ringen in een setje van zes

    BeantwoordenVerwijderen