maandag 25 september 2017

Druipende lul na zaadlozing......

"Masto, ik had je nog een foto toegezegd van mijn druipende lul. Hij is iets bewogen dus ik snap het als je niet plaatst en ik zeg je binnenkort dan ook een scherpere toe. Maar ik wilde je hem ook niet onthouden, Geniet er alleen van en als je hem plaatst, prima. Groet Piet."

Super mooie erotische en artistieke foto Piet! Dit doen weinig mannen jou na. Als man ben je net klaargekomen en dan moet je ook nog een foto proberen te maken met de telefoon. Masto weet uit eigen ervaring hoe lastig dit kan zijn, maar het is je beregeil gelukt Piet!
Geil om te weten dat dat heerlijke onbeschrijflijke klaarkomgevoel zonet door je lijf heeft gestroomd! En als bewijs het witte goud naar buiten heeft geperst.
Ook een kromme penis (Masto heeft er zelf ook een) is vaak het bewijs dat er al op jonge leeftijd veelvuldig met de rechterhand (als de penis naar links afwijkt) getrokken is. Geil om te weten, maar het wil niet zeggen dat aan een rechte penis minder getrokken is......... :-)

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n forse lul die na het spuiten nog wat na-schokt en waar nog wat mannen-nectar uit druip. Na het neuken lig ik nog poosje intens tegen het warme lijf van mijn vrouw na te schokken. Daarna naar de badkamer waar ik wat zaad kan "weg-melken".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik Snap dat het moeilijk is om net na het klaarkomen een handstille foto te maken.
    Maar het ziet er geweldig uit.
    Op één donkere ondergrond.
    Je zou de druppels er zo aflikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, ik bekijk de blog sinds kort. Hoe kan ik geile foto's van mezelf posten hier. Terwijl ik dit hier neerschrijf, heb ik een keiharde erectie met het gedacht dat hier straks misschien mijn penis te zien is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anoniem,
      Gewoon naar mij, Masto, sturen en dan plaats ik ze.
      Laat ons heerlijk meegenieten van jouw lekkers.
      Masto's mailadres is: masto6tig@gmail.com

      Verwijderen
  4. Dag,
    Kan je die niet rechtstreeks plaatsen?
    Per mail is nogal prive vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag anoniem,
      Helaas voor jou is er hier op mijn eigen blog geen andere mogelijkheid natuurlijk. Maar ik kan je verzekeren dat de mail altijd onder ons blijft en jouw mailadres hier natuurlijk nooit geplaatst wordt door mij.
      Mail me gerust een keer privé.
      Met opwindende groet van Masto.

      Verwijderen