zaterdag 30 september 2017

Van klein naar keiharde erectie......


"Ja mijn leuter is in slappe toestand klein (4 tot 6 cm). Maar ook in die toestand gevoelig en fijn om mee te spelen. Maar..... als ik de voorhuid ver naar achteren trek of heftige geile stimulans krijg begint het zwellen. Als eerste zwelt de eikel wat op. Daarna zwellen de stam en de binnen-penis tot de volle lengte van 15 tot 16 cm bereikt is. Ik voel dat mijn kontje en zaadleiders gevoeliger worden door druk van mijn penis-wortel tegen mijn  prostaat!
Dit proces is een heerlijk deel van mijn geil-ervaring, waarbij ook al snel voorgeil komt. De erectie kan ik ca. 30 minuten volhouden (toen ik twintig was uren …….). Net voor het klaarkomen groeit mijn pik nog een extra centimeter. Na het klaarkomen, zakt de erectie terug naar zo’n 12 cm en blijft er wat zaad druppen. Gelukkig zijn er altijd wel variaties op wat ik hierboven beschrijf. Dat maakt dat na 60 jaar seksueel actief geweest te zijn het geilen nooit verveeld!"


Bovenstaande mail kreeg Masto van Dutchy als aanvulling bij zijn heerlijke foto's.

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik schat van 5cm slap naar 16 cm stijf? Of zit ik er naast?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komplimenten!Als je als 70-er nog zo'n knappe erectie hebt! Ik heb ooit eens gelezen dat kleine slappe penissen in verhouding het meeste groeien! In jouw geval is dat dus meer dan 300%!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Dutchy, dat is een heerlijke paal. Je zou niet zeggen dat ie uit de linker foto tevoorschijn kan komen. Lijkt me lekker eens aan de paal te zuigen en gelijk een beetje aan de zak trekken. Ga geil door.

    BeantwoordenVerwijderen