dinsdag 19 september 2017

Hapje uit kutje.....

We mogen een hapje mee-eten uit Rianne's smaakvol kutje. Hierboven enkele overheerlijke screenshots uit het filmpje hieronder, die ze Masto gestuurd heeft.
Het filmpje is erg geil en spannend om te zien hoe Rianne die fors-brede groentelepel ongeschonden tot zich neemt en haar baarmoedermond uiteindelijk in volle omvang op de lepel zal rusten.
Plasliefhebbers: zet de film eens stil na 24 seconden. En geniet, net zoals Masto, van haar  erotiserende plasbuis, (zie foto hierboven). Deze steekt zo geil en uitnodigend naar voren alsof die zeggen wil: "Zet je lippen aan mijn tuitje en zuig mij leeg......!"

4 opmerkingen:

  1. ZOOOO Rianne wat heb je dat mooi op beeld gezet zeg en wat is het supergeil om te zien hoe je zelfs keuken gerei zo vreselijk lekker en sensueel in dat mooie kutje weet te proppen, Zalig en ja ik ben zeiknat van je en ga me nu afrukken op je, zalig geil wijf dat je bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Riannne, je bewijst op een heerlijke manier dan een vagina geen saaie "vlezige buis" is. Er valt veel te zien, te betasten, te ruiken en te proeven.

    Heerlijk als de vrouwelijke geilheid een punt bereikt waar controle over de urineblaas verminderd en naast het vrouwelijk geilvocht er ook scheutjes urine te proeven zijn. Voor Dutchy is dat een extra opgeilende zaak !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mannen experimenteren wel vaak met van alles. Leuk dat er ook vrouwen als jij, Rianne, zijn die dit doen.

    Bekentenis: filmpje bekeken en meteen een stijve, en na tweede keer kijken spoot ik me leeg !

    Bedankt Rianne

    BeantwoordenVerwijderen