zaterdag 19 augustus 2017

Oefenen met ringen om balzak......

"Masto ik ben aan het oefenen met ringen om mijn zak aan te brengen en dan mijn balzak wat langer te maken. Ook een harpsluiting welke door mijn vriendin gekocht is krijg ik er goed omheen en kan ik lang mee lopen, In de toekomst hoop ik dat mijn balzak echt wat langer gaat worden en dit zal ik je dan ook laten zien. Als je dat wilt. Het mag op je Blog. Groeten, Piet."

Dank voor de foto's Piet en blijf oefenen! Het is een hele langdurige klus. Maar Masto is erg benieuwd naar jouw resultaat en geniet ervan! Want daar is het uiteindelijk toch om te doen. Je hebt een mooie zaadfabriek en het resultaat daarvan mag je Masto nog gerust eens een keer weer laten zien, want je hebt vast lekker sperma......!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten