maandag 21 augustus 2017

Oprekken balzak......

"Goedemorgen Masto, Ik ben onwijs geïnspireerd door jouw Blog en ben sindsdien onwijs met mijn lul bezig en daarbij ook het oprekken of afbinden van mijn balzak. Ik stuur je weer twee foto's welke je mag plaatsen als je wil, Ik hoop dat ik nog vele tips mag krijgen van alle heerlijke geile volgers van je blog. De eerste foto laat zien wat ik 8 uur kan omhouden en die tweede laat zien wat ik totaal twee uur vol kan houden maar dat is ook al aardig wat gewicht om mee rond te lopen. Ik zoek nog naar een ideale vorm wat ik kan omdoen en moet 38 mm zijn, wie weet er iets voor deze geile kerel."

Dag Piet, fijn om te vernemen dat je onwijs geïnspireerd bent door mijn blog en dat je zo lekker met jouw mannelijkheid bezig bent. Het zou zonde zijn dat je je lekkers alleen maar zou verslijten met plassen. Alhoewel een plassende penis (of vagina) ook erg erotisch kan zijn om naar te kijken, althans Masto vindt dat wel! Blijf lekker jezelf bevredigen en laat ons gerust meegenieten! Masto krijgt er in ieder geval niet gauw genoeg van......!

3 opmerkingen:

  1. Piet je bent heerlijk in de weer met je ballen vind ik. Je hebt er al aardig wat om heen zitten aan gewicht. Ik kan je niet helpen met advies dus hoop dat balstrecher info voor je heeft of ringeling ik weet ff de namen niet meer. Maar een doe het zelf zaak of hobby winkel misschien of zelf knutsellen .
    Ik kijk uit naar je vorderingen in dit.
    Kan je zo ook lekker klaarkomen of is het meer een geil gevoel om er mee rond te lopen.
    Opwindende groet
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Trekhond zie ik net staan is ook aardig aan het strechen

      Verwijderen
    2. Hee Rianne, geil dat je mij en mijn foto's ook top vindt, antwoord op je vraag, ja je kan hier ook gewoon mee klaar komen, geen probleem, zal wel een keer een foto door masto laten plaatsen.

      Verwijderen