zaterdag 26 augustus 2017

Tepelklemmen......

"Hallo Masto, Ik heb vandaag de tepelklemmen weer eens aangedaan. Misschien is dit wel weer iets voor op je blog. Of zie je liever iets anders. Ik zie op jouw blog veel stretchers, niet dat ik mijn tieten wil laten hangen, maar dit vind ik leuk en geil."

Ziet er weer zeer opwindend uit Rianne! Wat een stel prachtige volle borsten heb je! Met heerlijke stijve tepels om op te zuigen en omzoomd door lustopwekkende tepelhoven. Jouw tepels zijn nu geil omklemd maar kan er nog melk uit jouw borsten gezogen worden? Ze zien er zo prachtig en vol uit!
Je vroeg: "Of zie je lever iets anders". Nou, dát zou Masto wel eens willen zien, al is het maar één druppeltje......!
Alhoewel, alles van jouw lijf zou Msto wel eens willen zien! Want je bent een prachtige opwindende vrouw om naar te kijken en die vast al menige penis hier heeft doen stijven! En dat vindt Masto vast niet alleen.......

4 opmerkingen:

  1. Hmmm, heerlijke set borsten... kan ik lang en verlekkerd naar kijken met mijn speelkameraad in de hand... :-)

    Groet, J

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er geil uit zeg met die klemmen, daar wordt ik nou geil van Rianne, Heerlijk bezig en ga zo door en laat gerust nog meer zien je bent een hele geile jij. Lekker hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie, grote, goedgevulde borsten Rianne en mooie stijve tepels!
    Dat doet iedere man opwinden volgens mij. Mijn voorvocht loopt al als ik er even naar kijk. Mooi geil gezicht die klemmen. Hou je ook van tepel vacuüm? Of alleen op je clit. Laat ons nog meer mooie details van je mooie lichaam zien.
    Groet, Ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is goed 😍 dank voor jullie complimentjes.
    Ben ik heb alleen zuigende mondjes aan mijn tepels gehad.
    Maar je brengt mij weer op een idee
    😉

    BeantwoordenVerwijderen