zaterdag 26 augustus 2017

Indrukwekkende balzak-stretch......

"Dag Masto, Rianne vroeg, in een van je blogs, om wat mooie foto's van mij. Of liever gezegd van mijn lul en ballen. Op deze foto's kan ze mooi mijn vorderingen zien van het stretchen. Speciaal voor Rianne dus. Geile groet, Ben."

Dag Ben, wat een supergeile en enorme stretch is dit! Rianne moet wel onder de indruk zijn van deze foto's. Wat een enorme trekkracht moeten jouw bijballen en zaadleiders doorstaan. Petje af hoor en super geil om naar te kijken. Die tien ringen om jouw forse zaadproducerende testikels is ook niet niks! Dank voor jouw prachtige opwindende foto's.......!

5 opmerkingen:

  1. Mijn complimenten Ben 😊.
    Ik sta er versteld van dat jij zoveel ringen om krijgt.
    Bij.mijn man hoef ik er niet eens in te knijpen dan gilt hij al 😂.
    Heb je op de eerste foto een elastiek aan de deurknop gedaan om te rekken ?.
    Bedankt voor je indrukwekkende strechen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Rianne, je moet ook niet direct knijpen. Eerst strelen, beetje optillen en laten vallen, wat heen en weer wiebelen op je handen enz. Als hij dan geil genoeg is voer je de druk een beetje op. Wil je meer weten, mail me maar, dan kan ik je de details laten weten.
      Groet, Ben.

      Verwijderen
  2. Lieve Ben ik weet best wat te doen.
    Alleen is hij zo'n gevoelig daar helaas ook zijn aars is een not done plek.
    Vandaar dat ik jouw en andere indrukwekkend en opwindend vind om te zien experimenteren .
    Hoe zit dat bij jouw anaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En hang je nu te rekken aan de deuknop 😊

    BeantwoordenVerwijderen