donderdag 3 augustus 2017

Sounding en stretchen......

"Was gisteren even met mezelf aan het spelen en heb er een filmpje van gemaakt. Je mag het plaatsen, zoals alles wat ik schrijf en meestuur. Ik vertrouw helemaal op je discretie. Trekhond53."

Bij Masto staat discretie hoog in het vaandel. Daarom eerst twee screenshots uit het filmpje dat Trekhond53 mij gestuurd heeft. Masto vond dat Trekhond53 zijn gezicht te veel in beeld kwam en daarom houdt Masto het eerst op deze supergeile schreenshots.......

Inmiddels staat het bewerkte filmpje hier ook zonder dat het gezicht herkenbaar in beeld komt. De geilheid spat er vanaf, kijk en geniet lekker met Trekhond53 mee.......!

5 opmerkingen:

  1. Lekkere strakke ballen. Ook met dat gewicht eraan. Kun je die sound wel zover naar binnen krijgen omdat je lul hard is? Ik kan het alleen als mijn lul slap is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb perongeluk wat fout gedaan sorry voor de 3 verwijderingen.
    Ik was benieuwd hoe zwaar die gewichten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is niet mis.
    Dat vergt wel heel wat oefenen lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tering zeg jij bent echt super ver en smerig geil in de weer, ik heb net vijf keer achter elkaar gekeken, echt geweldig die gewichten aan die ballen van je, super geil trekhond

    BeantwoordenVerwijderen