dinsdag 29 augustus 2017

Zaadlozing op buik......

Na een heerlijke en opwindende neukpartij, laat Rianne ons zien hoe haar man zijn hoogtepunt gaat halen. Geil om te zien hoe hij uiteindelijk zijn orgasme bereikt en uit zijn fraaie keiharde penis het witte goud op Rianne's buik en geschoren venusheuvel terecht komt. Het nodigt uit om lekker mee te doen om ook dat heerlijke orgastische gevoel in je lijf op te wekken!
Dank je wel Rianne voor wederom een heerlijke bijdrage aan mijn (ons) blog! Masto lekt alweer. We hopen nog veel van je/jullie te mogen zien, want seksuele opwinding is zoooooo'n heerlijk gevoel......!

4 opmerkingen:

  1. Wat een lekkere geile scene, zeg! Een mooie dikke klodder geil zaad en een buikje dat met smart ligt te wachten op het hete zaad. Ga zo door! Er zijn de laatste maanden ook steeds meer kutjes te zien op Masto's blog. Houden zo! Veel geilplezier met z'n beiden en laat ons nog vaak genieten. Dit zijn voor mij de filmpjes waarop ik kan edgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn Ben dat ik jouw en Masto hier mee kan plezieren.
    Ik zou jou met al je ringen.
    Ook wel eens willen zien klaarkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet op het blog. Je mag me wel mailen.
    Zie 28 juli.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal super geil Rianne heel mooi en ja dat zou ik ook weleens willen op dat mooie strakke geile buikje van, Ga door en verwen ons met je zalige foto's

    BeantwoordenVerwijderen