maandag 28 augustus 2017

Super opgewonden......

"Mogge Masto. Ik ben onwijs lekker bezig met oefenen om mijn balzak op te rekken en als dat niet zou lukken dan is het maar zo, maar elke keer als ik weer iets draag wordt ik daar super geil van. Ik stuur je dan ook bij deze weer wat geile foto's toe en zoals alle andere als je ze wil plaatsen, ga je gang. Ook daar wordt ik gewoon super opgewonden van dat iedereen dit kan zien. Zelfs met de wetenschap dat er op mij gevingerd of afgetrokken wordt. Dank voor je blog, een geweldige super uitlaatklep voor mij. Groeten Piet."

Je slaat de spijker precies op zijn kop Piet! Want mijn blog is er voor iedereen die het genot en plezier durven te laten zien (door middel van tekst, foto of film) hoe zij hun seksuele bevrediging beleven.
Iedereen op zijn of haar eigen manier. Zodat we ook kunnen zien en lezen hoe een ander zijn plezier beleeft met zijn of haar lekkers.
Geen foto of filmpje is Masto te veel omdat hij weet hoeveel genot er aan vooraf is gegaan! En dat mijn blog nog voor velen een positief stimulerende en opwindende uitlaatklep mag zijn......!

1 opmerking:

  1. Complimenten Piet, wat een mooie ballen heb je.
    Ook je lul zie ik per foto groeien

    BeantwoordenVerwijderen