maandag 28 augustus 2017

Kontjeknikkeren......

"Mijn vrouw vindt een aantal dingen lekker. Bijvoorbeeld dat haar kutje wat opgerekt wordt of dat haar clitje met de clitsucker opgepompt word. Ze vindt het ook heerlijk om te voelen hoe haar kontje opgerekt word. Dat doen we ook wel eens met grote glazen knikkers. Groet, Gewonevent."

Wat moet Masto hier nog over zeggen. Wat weer een opwindende foto van Gewonevent. Masto vindt het super geil en opwindend om er met zijn neus bovenop te mogen zitten en zo zijn eigen opwinding en genot te mogen opvoeren tot die gevoeld wordt in elke vezel van zijn lijf......!

8 opmerkingen:

  1. gewone vent een dik compliment voor dat super wijffie wat je hebt, PFF echt een zalige geile zeg, Heel mooi op de foto gezet en wat een tp piercing en dat geil wat uit haar kutje loopt nadat je haar heerlijk hebt volgespoten, dank jullie wel zeg ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw vrouw kan er wat van 😊.
    Vaginaal kan ik ook wel wat hebben.
    Anaal ook wel , maar is ze niet bang dat de knikker omhoog schiet ? Vaginaal pers ik een bal er wel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je, nee hoor. De knikkers "schieten" niet zomaar omhoog ;-)

      Ik ben zojuist ook maar een blog begonnen om wat meer van ons zelf te laten zien, wellicht heb je interesse om daar ook eens te kijken? https://jessevande.blogspot.nl/

      Verwijderen
  3. Jeetje wat een geile foto's! Je hebt je lul al in de aanslag Gewonevent! Volgens mij druk je met jouw vingers in haar kut naar beneden om zodoende de knikker uit het kontje te drukken. Klopt dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor jullie reacties! Ze is inderdaad geweldig. Experimenteren met speeltjes vinden we heerlijk en ze houdt ervan om opgerekt te worden. Zo ook hier met de knikkers meestal houden we het beperkt tot drie in haar kontje, maar ik heb ook wel eens een biljartbal in haar kontje gekregen, uiteraard op film maar waarschijnlijk te groot om hier te kunnen plaatsen. Mocht je er interesse in hebben om te zien dan kun je me altijd mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ben.

      Ik dacht je vraag al beantwoord te hebben, je kunt altijd mailen op jessevande geemail punt com

      Je kunt als je wil ook kijken op de blog die ik zojuist ben begonnen:

      https://jessevande.blogspot.nl/

      Verwijderen