zaterdag 12 augustus 2017

Tril-eitje......

"Dag heerlijke Masto. Vandaag eens de andere kant van mijn lijf. Mijn aarsje verwend met een tril eitje. Heerlijk om die anaal of vaginaal in te hebben en mee rond te lopen. Met de afstandsbediening regel ik dan heerlijk de snelheid. Zijn er ook mannen die hier mee spelen 😊. Rianne."

Wat weer een heerlijke bijdrage van Rianne! Masto kan zijn ogen niet van haar grote labia's afhouden en ziet ze steeds meer zwellen van geilheid! Wat een opwindend kutje heeft ze toch en dat trileitje......! Die gaat in een bijzonder gaatje met ook een bijzonder smaakje en geur. Mmmmm.

Masto heeft nog nooit een trileitje in zijn achterste gehad. Jaren terug had Masto wel een klein mobieltje die kon trillen als je gebeld werd. Deze heeft hij (in een condoom) langzaam als een zetpil in kunnen brengen. Maar helaas viel de trilling tegen en voelde hij er bijna niets van........

2 opmerkingen:

  1. Rianne, ik heb wel eens zo'n eitje in m'n anus gehad en als hij in de buurt van de prostaat komt, geeft dat een heel fijn gevoel. Vaginaal lijkt het me ook een heel geil gevoel te geven.
    Ga lekker zo door met geile foto's. Ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Ben voor het beantwoorden.
    Maak zelf ook nog eens wat mooie foto's
    Warme groet Rianne

    BeantwoordenVerwijderen