zondag 2 maart 2014

Cockringen - Deel 3 ......


Deel 3 – nog een stapje verder
We gaan nog even door met de cockringen die de ballen in afzondering plaatsen. Voor het gewicht moet je het zeker niet doen. Deze 6 gesloten ringen van 52 mm, 6 mm dik, wegen in totaal 180 gram. Ze maken de afstand tussen lichaam en balzak wat groter zonder te zorgen voor grote gewichtsdruk. Als er meer dan 3 ringen na elkaar geplaatst worden, is de diameter van de ringen niet meer ideaal voor mij. Na wat bewegen floept één van mijn teeltballen steevast terug ertussen door. Tijdens het masturberen gebeurt dat minder vaak dan tijdens het dragen “in het gewone leven”, maar ook dan zoekt een teelbal wel eens z’n weg terug naar binnen.
En toch.... zoals één van de foto’s hierbij toont, kunnen diverse ringen op een rij, zorgen voor een “beter moment” !
Enjoy ! Groetjes, Jasohn
.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Jasohn. Dat "floep" probleem heb ik opgelost door, na het aanbrengen van de ringen, badstoffen haar-elastiekjes om mijn zak te doen. Hierdoor kunnen je ballen niet omhoog. Ongeacht de ring diameter.
    Groetjes Rick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Indrukwekkend Jasohn!!! Ga je nu het record van deze blog(10 ringen door Ben) verbeteren????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pinkie, inderdaad heb ik het record, maar ik zag 9 maart een super ball strecher met 7 harpsluitingen en 4 andere ringen om z'n kloten. Dat vind ik een heel geil gezicht. Ik heb hem dan ook gevraagd wat die 4 andere ringen voor materiaal zijn. Misschien kan ik hem weer verslaan met 12 ringen. Ik word al geil van de gedachte. Geile groet, Ben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, ik heb net een foto ingestuurd met 12 ijzeren ringen en harpen. Totaal gewicht 1300 gram. Worden waarschijnlijk binnenkort door Masto geplaatst. Geile groet, Superstretcher

      Verwijderen
  4. Hey Pinkie,
    Neen, ik ga niet voor die 10 ringen. Momenteel loop ik wel heel vaak rond met een ballstretcher.
    Bevalt met perfect.

    BeantwoordenVerwijderen