maandag 31 maart 2014

Stretchen en sperma verzamelen......

"Hallo Masto, Ik geniet nog regelmatig van je heerlijke site. Laatst heb ik  weer eens heerlijk mezelf kunnen verwennen. Mijn vrouw was een middagje weg en toen nam ik mijn kans waar. In navolging van jouw spermapannenkoek, ben ik ook sperma gaan verzamelen, om dat te kunnen verwerken in een gerecht(je). Ik weet niet of het ook een pannenkoek gaat worden, of iets heel anders. Een cummacino is misschien ook wel lekker en daar heb je ook wel wat opgeklopt sperma voor nodig. Misschien zijn er onder je lezers/volgers ook geilaards die heerlijke ideeën hebben?
Ook ben ik mijn zaadfabriekje weer eens gaan stretchen. Ik wist niet dat er met wat geduld en handigheid al zoveel geil genot te bereiken valt. Ik kwam tot ongeveer 7 cm. Ik weet niet of dat veel is, maar het voelde lekker, maar ik liep niet zo makkelijk. Daarna mijn spermavoorraadje aangevuld en diepgevroren.... Smakelijke en geile groetjes van Dezeman."


Dank je wel Dezeman voor jouw lekkere mail en opwindende foto's! Veel mannen (en vrouwen denk ik ook) klinkt dit als muziek in de oren. Even niemand thuis en dan jezelf heerlijk seksueel verwennen. Zeker één van onze primaire levensbehoeften. Geil om te lezen dat jij ook je zaad aan het verzamelen bent voor later om er lekkere dingen mee te doen. Masto gebruikt zijn zaad ook regelmatig voor diverse doeleinden! Zonde om zomaar weg te gooien :-)
Stretchen doe ik voor de seksuele opwinding en niet om pijn te lijden. Er is geen man met een universele balzak. Een rek van 12 cm kan voor de ene een prestatie zijn en voor de ander een rek van 7 cm! Masto heeft vaak zelf maar twee ringen om. Die zitten prettig en kan ze continue dragen.......
Mochten er mannen of vrouwen zijn die Dezeman een tip kan geven wat te doen met het diepgevroren zaad, dan kunnen ze dat hieronder plaatsen bij opmerkingen of die sturen naar mij: masto6tig@gmail.com.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Dezeman,je bent goed bezig. probeer er nog wat bij te doen, is erg geil. Zelf kom ik tot 12 ringen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo superstretcher, geweldigtwat jij kunt! Ik ben nu 1 maand ongeveer bezig om mijn zaadfabriekje te stretchen en ik kom nu tot bovenstaand resultaat. Hoe lang heb jij erover gedaan om tot 12 ringen te komen en een goede 11-12 cm? Veel geilzier nog.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Bart, ik ben ongeveer 5 maanden bezig, steeds geiler. Zie mijn fotos. Ben nu bezig om een stretcher te maken met 2 stukken hout, die uit elkaar geperst worden met 2 draadeinden. Als ik er foto's van heb, zal ik ze door Masto laten plaatsen.

      Verwijderen
    2. Hoi Superstretcher, ik ben ook al een tijdje bezig met gewichten aan m'n zak. Ik loop dag en nacht met 2 tot 5 ringen om m'n zak afhankelijk van de temperatuur. Als het koud is twee en als het warmer is, loop ik met 5. Hoe langer en slapper mijn zak gaat hangen, hoe meer ringen ik er omheen doe. 10 is het maximum. Verder gebruik ik ook een pakje van opgevouwen bladlood. Dat trekt samen met 5 ringen toch gauw zo'n 1,5 kg. Het is heerlijk om zo de supermarkt in te gaan en heel geil word ik van de gedachte dat dat lieve meisje achter de kassa geen idee heeft welke ijzerwinkel er voor haar staat.
      Geile, gewichtige groet,
      Ben.

      Verwijderen