zondag 16 maart 2014

Kuthoer......

"Op 15 oktober 1950 ben ik in Leeuwarden geboren als het derde kind van 4. Ik zou het zusje zijn van mijn drie broers. Mijn oudste broer is 4 jaar ouder, de tweede broer is 1 jaar ouder en de jongste broer is 5 jaar jonger dan ik. Mijn ouders waren beide arts. Mijn vader had een praktijk, mijn moeder was huisvrouw en een lieve moeder. Ze waren, zeker voor die tijd, vrij in hun opvattingen over seks en niet preuts. Mijn moeder zat in het bestuur van de NVSH, de Nederlandse Vereniging voor Seksuele Hervorming. Zij was voorstander voor vrije seks, het gebruik van voorbehoed middelen, abortus en nog veel meer. Wij waren ook lid van een naturisten vereniging en van de NFN. Onze vakanties brachten wij door op besloten naakt campings (naakt recreatie was nog verboden) of in zuid Frankrijk op een naturisten camping. Ook gingen we wel met onze ouders naar het strand van Schoorl, waar we dan naakt zwommen een speelden. Thuis was er geen schaamte voor bloot. Het was normaal dat ik samen met mijn broers in bad zat. We sliepen allemaal naakt. Voor het slapen gaan speelde ik met mijn broers, waarbij we meestal al naakt waren. Ik vond dat heel normaal en was mij er totaal niet van bewust dat de meeste mensen bloot maar vies vonden."
Lees haar hele verhaal verder op http://deedraa.eroclubs.nl
(Wel eerst lid worden natuurlijk, maar dat kost niets).

Hoe Masto op haar Club is terechtgekomen weet ik niet meer, maar ze boeide mij enorm. Haar verhalen over haar jeugd spraken mij erg aan en kon er mij dan ook volledig in verplaatsen. Temeer omdat ze ook een geboren noordeling is en een deel van haar jeugd in de heerlijke 60tiger jaren heeft doorgebracht. Veel, heel veel herken ik in haar openhartige en eerlijke verhalen over haar jeugd. Zo genoot en geniet ikzelf (geboren in 1949) elke dag ook nog steeds van ongegeneerde (zelfbevredigende)seks.
Omdat mijn blog toegespitst is op in en rond het kruis en dames hier helaas onderbelicht zijn, heb ik Deedraa gevraagd of ik die ene foto van haar kierende zaadspleet op mijn blog mocht plaatsen. En dat mocht! Leeftijd is voor Masto geen probleem. Elke leeftijd heeft zijn eigen specifieke charmes! Als je nou 18 of 98 bent. Wel hangt het af van je innerlijke geilheid en conditie natuurlijk, maar in feite is er geen leeftijdsgrens aan seksueel genot verbonden! Hoop dan ook dat Masto nog eens een recente foto van haar zaadkutje mag plaatsen. Duizenden mannen hebben zich inmiddels leeggespoten in die heerlijke hoerenkut van haar, zo las ik op haar Club. Een zeer ervaren slettekut die inmiddels gespoeld moet zijn met vele en vele liters mannelijke potentie! Sperma als natuurlijk glijmiddel! Beter kun je het niet krijgen!.....

3 opmerkingen:

  1. Deedraa: wat een prachtig strak en geil lijf heeft ze. Hoe gekmakend geil zo'n ervaren vrouw, die genoten heeft van de mooiste drug die er is: geil zijn.

    Ook bij mij een stuk herkenning van begin jaren 60, toen de ontdekkingsreis naar de wereld van geil genot voor jongens en meiden veel stiekemer maar gebeuren, met ouders die het nooit over seks hadden, en mij rustig bij geile vriendjes lieten logeren. Mijn volgende lozing draag ik op aan Deedraa !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MASTRO,
    Wat enorm leuk om hier geciteerd te worden. Nogwel met 3 mooie foto's. Dan je!
    Ik heb een link naar je blog gemaakt.

    p.s. lekker kontje heb je.........

    deedraa

    BeantwoordenVerwijderen