woensdag 12 maart 2014

Superstrechen naar 115 mm met 12 ringen......

"Hoi Masto, De vorige foto's van mij met 11 ringen kwam inderdaad tot 90 mm. Ik las in een reactie van Ben, dat hij naar 12 ringen wilde gaan. Dit heb ik vanmorgen ook geprobeerd en met een beetje extra rekken is het inderdaad gelukt om 12 ringen aan te brengen. Heerlijk een tijdje mee rondgelopen. Met deze 12 ringen kom ik tot 115 mm (geweldig, al zeg ik het zelf). Bij deze de super geile foto's. Ik heb nog zalig een tijd ge-edged en me daarna heerlijk afgetrokken. Geile groet en misschien heb ik later nog meer foto's."

Wat heeft Masto hier nog aan toe te voegen. De geile foto's spreken voor zich!...... Verwonder je over de enorme rek die bij sommige mannen in hun balzak zit. Oh ja, Masto is dol op zaadfoto's, misschien lukt het je daar nog eens wat afbeeldingen van te sturen. Van een paar druppels word ik al beregeil.....!

N.B. Mocht iemand anders dit ook willen proberen neem dan goed je eigen veiligheidsrisico in acht! Behandel met grote zorg jouw testikels (de aanmaak van nieuw leven) en zaadleiders (het vervoer naar buiten) en forceer niets!

4 opmerkingen:

  1. Fantastisch, ben benieuwd of je nog verder kan gaan.Hoe zwaar is het geheel ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. elke harpsluiting weegt 100 gram, de licht bruine ringen wegen haast niets. Totaal dus 700 gram. Ben van plan in ieder geval nog 3 harpen te kopen, zodat ik) aan een kilo kom. (lekker gewicht om lang mee te lopen) De harpen zijn wel wat dikker dan de houten, dus ik weet niet hoever iik kom.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel indrukwekkend!!! Is het niet pijnlijk??? En kun je met die ringen eromheen ook klaarkomen???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom meestal heerlijk klaar, al duurt dat wel een hele tijd. Ben super geil met edgen en wil en kan dat soms uren volhouden. Kom dan uiteindelijk super klaar.
    Het omdoen van de 12e ring is wel eenbeetje pijnlijk, maar als hij eenmaal zit, is het fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen