woensdag 12 maart 2014

Zonder ringen......

Hierbij ook de foto's van superstrechen zonder de 11 grote ringen. Wat is er nou lekkerder voor een man dan met zijn kleine jongen bezig te zijn. De kern waar zijn oergenot zetelt. Nee, niet zijn maag, want die is voor de liefde :-)
Wat waarschijnlijk niemand aan de onderste linker foto zal opmerken (klik er op voor een groter formaat) zijn de vlekken op de zitting van de stoel! Hieraan herken je de echte doe-het-zelver. Eén zo'n vlekje maakt Masto al lekker geil. Dus mannen (en eventueel vrouwen) kijk eens naar jouw zitting? Welke vlekkenkampioen durft er mij (eventueel privé) een foto van te sturen? masto6tig@gmail.com
Geneer je niet, je doet mij er een groot en geil plezier mee. De lekvlekken van mij zijn wel ergens te zien op mijn blog. Zelfs de onderkant van mijn bureau is niet vlekkeloos.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten