zondag 2 maart 2014

Spelen met jezelf.....


"Hallo Masto, Hier een paar foto's waar ik met mezelf aan het spelen ben. De andere posts hebben mij weer genoeg op kunnen geilen om wat plaatjes te schieten en naar je toe te sturen. Je kunt zien dat het voorvocht en beetje sperma wat er soms uitdruppelt her en der al opgedroogd is. Ongeveer hetzelfde als jouw eerdere blogposts. Aan het einde nog een filmpje waar ik het lekker laat lopen.
Kijk maar of je het wilt plaatsen."


Deze foto's kreeg ik van Liefstel1977 waarvan al eerdere posts op mijn blog staan (onder andere bij augustus 2012). Kijk en geniet mee......!

4 opmerkingen:

  1. Supergeil filmpje van een heerlijke lul, ik tel 10 spuitstralen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er lekker uit kerel allemaal mooie speelpaal en ingetrokken zaadzak lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank! Ik zal snel weer wat geils naar Masto sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk om na een paar bewegingen het zaad al te zien komen, in een groot aantal stralen. Moet fijn zijn om het allerintiemste zo te delen.

    BeantwoordenVerwijderen