vrijdag 7 maart 2014

Scheren en strechen......

"Hallo beste Masto, bij deze een paar foto's van mijn scheerbeurt... Na het scheren lekker gemasseerd met olie en dan glijdt het materiaal ook beter om mijn scrotum, dus daarna mijn stretcher weer geplaatst. En nu zit ik lekker op de bank deze mail te schrijven, mijn ballen lekker strak bij elkaar. Ik hoop volgende week eens wat meer tijd voor en met mezelf te krijgen..... En misschien maak ik ook wel wat foto's dan. Groetjes en een mastastisch weekend allemaal."

Dank voor jouw lekkere foto's Dezeman. Hierop kan men goed zien hoe je een strakke balzak, die de testikels naar binnen trekt, met een ring weer prachtig naar buiten kunt halen! En de geile opwinding zo een heerlijke boost kunt geven! Masto vindt het heel opwindend om de forse testikels van Dezeman te aanschouwen en te bedenken dat daar, dag in dag uit, een eindeloze stroom van miljoenen zaadcellen geproduceerd worden. Voor bevruchting of consumptie......

1 opmerking:

  1. Hoi Dezeman,
    Supergeile foto's van een prachtige lul!!!
    Wanneer stuur je een spuitfilmpje in????
    Groetjes:
    Pinkie

    BeantwoordenVerwijderen