vrijdag 28 maart 2014

Favoriet masturbatieboek......

Hierbij een boek (klik er op voor een vergroting) uit de jaren '50 waarmee Dutchy737 als jonge jongen in die tijd zijn masturbatieplezier mee stimuleerde. Seksboekjes waren toen nog niet voorhanden. Die kwamen later pas. Masto moest het toen ook doen met dit soort boeken van zijn ouders. Stiekem zoekend in de slaapkamerkast. Want dit soort boeken stonden niet in de woonkamer. Pas eind jaren '60 kwamen de echte seksboekjes zoals de Candy! Precies op tijd voor Masto want de masturbatiehonger was bij mij groot in die tijd. Alles mocht gelukkig en niets moest!......

Wie heeft er ook een favoriet boek of blad om op te masturberen. Van vroeger of van nu. Maak er eens een foto van en stuur die eens naar Masto. Zodat we met z'n allen mee kunnen kijken en er ons misschien ook aan kunnen opgeilen! masto6tig@gmail.com

Inmiddels is er een reactie binnengekomen van Jasohn, hij schreef:
"Hey Masto, Je vroeg naar de boekjes die ik vroeger gebruikte... Nu, wat ik me nog herinner, was de Snoecks. En deze jaargang, 1980. De boekjes zelf, heb ik niet meer... Groetjes, Jasohn."
Wie durft nog meer te reageren met een afbeelding van zijn of haar favoriete masturbatieboek ter stimulatie bij het masturberen......?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten