zondag 9 maart 2014

Superstrechen......

"Hoi masto60,  Ik heb enkele foto's op jouw blog gezien van balzakken met harpsluitingen. Ben zelf ook gaan experimenteren. Begon met 6 ringen, maar kan er nu al 11 om krijgen. Bij deze een paar foto's ervan. Groeten."

Masto wist niet wat hij zag toen hij de bijlage van deze mail van een volger opende! Wat een geil en sensationeel gezicht is dit! Wat een rek zit er in sommige scrotums! En met nog steeds een goede doorbloeding ook! Heel uniek en zeer geil want het zijn geen kleine ringetjes! Ik schat dat de rek minstens zo'n 90 mm moet zijn.......!

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het een enorm geil gezicht! Zie je kans om mij ook nog eens een foto te sturen van jouw penis en balzak zonder de ringen. Kunnen we eens het verschil zien!
    Geile harp-ring-groet van Masto

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, wat een lekkere lange balzak. En helemaal niet blauw; dus er kan nog meer bij dacht ik zo. Ik zie 7 dikke harpsluitingen, maar wat zijn die andere ringen? Het lijkt wel kunststof. Laat je dat even weten, want dat lijkt mij ook wel wat. Ik heb destijds met 10 ringen om de kloten gelopen maar nu ik dit zie, wil ik graag wat meer weten over de geelkleurige ringen. Wie weet kan ik er 12 ringen omheen krijgen. Als dat lukt, stuur ik daar een paar mooie geile foto's van op. Ik begin al te druipen bij het zien van de foto's en de gedachte aan 12 ringen. Geile groet, Ben.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Ik heb je een paar extra foto's gestuurd.

      Verwijderen
  2. De bruine ringen zijn inderdaad van kunststof, het zijn grote gordijnringen met een diameter van 5,5 cm (inwendig 3,5 cm).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil nog een paar harpen kopen om meer gewicht aan mijn ballen te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Errug indrukwekkend moet ik eerlijk zeggen maar het ziet er ook errug auwie uit?
    Doet dit niet vreselijk veel pijn?
    Ik snap dat je dit op moet bouwen maar dan nog!
    Wel mooi dat de ballen zo strak in de zak zitten en het voordeel is natuurlijk dat ze niet meer naar binnen kunnen schieten maar toch...................

    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De laatste ring aanbrengen is wel een beetje pijnlijk, maar het resultaat mag er dan zijn, heerlijk !

      Verwijderen