donderdag 27 maart 2014

Oude zaadvlekken......

Enkele postings terug op mijn blog bij het onderwerp Zonder ringen van superstretchen, deed Masto een oproep om eens wat oude zaadvlekken op de foto te zetten voor op mijn blog. Deze volger van mijn blog deed dat en hierboven zie je zijn resultaat! Oude spermavlekken uit de jaren '60! Spuiten in een multomap, over de Mecano en aftrekken op een foto uit een boek van de ouders!
Voor Masto een feest van herkenning. Toen ik na mijn 10e jaar in 1959 de smaak van het masturberen had ontdekt, door toedoen van mijn oudere neef, begon voor mij ook de zoektocht naar erotisch materiaal. En inderdaad, in de slaapkamerkast van mijn ouders lagen wat oude boeken die het ook moesten 'ontgelden' door toedoen van mijn potentie. Wat jaren later mocht ik mij abonneren op De Lach! Humor en filmsterren in badpak. Liters sperma heeft dit blad uit mijn teelballen getrokken! Een heerlijke ontspannen tijd, waar ik graag aan terugdenk.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten