donderdag 27 maart 2014

Zaadvlekken, voorvocht en kutgeil......

Opgegeild door de zaadvlekken van mijn volger kon ik niet achterblijven. Ik moest nog een lap ergens hebben liggen uit halverwege 2011. (Staat ook op dit blog). En ja hoor, op een 'geheime verstopplek' vond ik mijn zwaar bevlekte lap terug! Ik heb nu een handdoek op mijn stoel liggen, maar toen had ik die lap om al het lekvocht en zaad op te vangen. Dat dit niet altijd goed gaat is wel te zien aan de voorkant van de zitting. Ik ben nu 64, maar de 'aanmaak' van zaad en voorvocht loopt als vanouds! Al 54 jaar een genot dat ik niet graag zou willen missen.

Heeft jouw stoel, handdoek, lakens (en noem maar op) ook van die heerlijke mannelijke of  vrouwelijke! genotsvlekken? Maak er eens een foto of filmpje van voor op mijn blog. Dan kunnen de vlekkenliefhebbers(sters) hiermee hun opwinding enorm versterken........!
Stuur ze, eventueel anoniem, naar: masto6tig@gmail.com

1 opmerking:

  1. ow dat bedoel je met aangepast
    maar ik had het al gezien hoor dat vrouwelijk ook welkom is!

    Kusss
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen