vrijdag 28 februari 2014

Opgedroogd voorvocht......

Misschien een onsmakelijk gezicht dit opgedroogde voorvocht op mijn eikel, maar voor mij een teken van opperste en langdurige geilheid. Het transparante voorvocht droogt voortdurend in op mijn warme en geil opgezwollen eikel. Na enkele uren van genot zit er een behoorlijk laagje op. Dit trek ik er dan als velletjes af wat een heerlijk gevoel geeft aan mijn eikel. Je kunt het vergelijken met het aftrekken van loszittend vel op je huid, verkregen (na een paar dagen) van een dagje té lang zonnebaden. Deze foto's zijn gemaakt tijdens het kijken naar een voor mij heerlijk vrouwenlijf op mijn PC. Jammer dat er maar zo weinig vrouwen zijn die hun foto hier durven te plaatsen......

1 opmerking:

  1. Het ziet er niet onsmakelijk uit maar juist supergeil
    en het ruikt ook vast zoals het eruit ziet.............
    Niks is zo lekker als een lul die eruit ziet zoals hij eruit hoort te zijn; geil dus en gebruikt!

    Kusss
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen