dinsdag 18 februari 2014

Scrotum oprekken met harpsluitingen......

"Hallo, Ik ben al een tijdje fan van Uw blog, en geniet van de hete foto's! Daarom stuur ik een paar foto's van mezelf met een paar harpsluitingen. Ben begonnen met vijf en zit nu aan acht. Bij tien stop ik! Momenteel is het een gewicht van 1,680 kilo en als ik een zwaardere harpsluiting gebruik als nr. 7 en/of 8 dan geraak ik aan 1,790 kilo en/of bijna TWEE kilo! Is heerlijk als dat tussen mijn benen zwaait. Je komt er zalig door klaar! Als er oudere vrouwen, mannen of koppels, liefst 60+ tot 99, interesse hebben in de buurt van Antwerpen, mag je me altijd contacteren. Je mag de foto's op je blog gebruiken! Hoop nog veel van je te zien mmmmmmmmmmm, Erik".

Bovenstaande foto's en mail kreeg ik van Erik. Een lekker geil gezicht, al die harpsluitingen om het scrotum! Masto is zelf ook liefhebber van harpsluitingen. Je kunt er zo gemakkelijk iedere keer weer een harp tussenschuiven om de rek van de teelballen op te voeren en tevens de druk op de met sperma verzadigde bijballen. Ben benieuwd of Erik de TIEN haalt! En mensen in de buurt van Antwerpen die dit ook zeer opwindend vinden mogen Masto mailen, dan stuur ik die wel door naar Erik. Masto's mailadres is inmiddels wel bekend: masto6tig@gmail.com ........

2 opmerkingen:

  1. 10 dat is eigenlijk zelfs weinig. Kan zelf iemand die heeft er nu 15 stuks. En die wil nog doorgaan naar 20 of meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die ballen van jou ik heb de interesse ook gevonden en het voeld heerlijk aan als ik mij masturbeer kom ik ongelooflijk klaar dank je

    BeantwoordenVerwijderen