maandag 24 februari 2014

Nieuwe ballstrecher......


"Hallo liefhebber(s), ik wil jullie een filmpje en foto's laten zien van mijn eerste ballstretcher! Vandaag binnengekomen en gelijk gepast. GEWELDIG LEKKER!! De ring heeft een doorsnede van 40 mm en was even wat lastig aan te brengen, maar nu zit ie goed. Ik hoop binnenkort nog meer te kunnen sturen. Groetjes, Dezeman."

Bovenstaande foto's, film (jammer genoeg geen sperma) en mail kreeg Masto toegezonden door Dezeman. Het doet mij altijd een groot en geil genoegen dat mensen mij willen laten zien wat ze zoal met hun verborgen heerlijkheden doen. In het dagelijkse leven moeten we maar raden wat er zoal verborgen zit in het kruis van de ander. De allerintiemste plek van het lijf! Wel koesteren we het zeer, maar houden het meestal voor onszelf. Masto vind dat enorm jammer want het kan zo heerlijk zijn om je pretorgaan te delen met een andere gelijkgestemde. Om naar te kijken, aan te voelen, te ruiken of te proeven. Wat men maar lekker vindt......

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi Dezeman!! Supergeil filmpje en foto's van een prachtige lul!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe valt de ring mee, nu je hem enkele dagen hebt ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Jasohn,
      Het gaat nu bete , ook nadat ik mijn zak wat ge-olied had. ik ben er zelfs mee gaan fietsen en dat voelde ook zalig aan...
      Ik ben me nu aan het opgeilen aan jouw heerlijke pretmateriaal, haha..

      Verwijderen
  3. dit blog is er voor om ons allerintiemste onderdeel, onze pik en onze ballen, te laten zien. Goed duidelijk en trots laten zien, zoals op dit filmpje. En ook om met een filmpje te laten zien wat me met onze pik en ballen doen om er geil van te genieten. Omdat we geil zijn, omdat we dat willen laten zien, omdat we weten dat anderen het geil vinden om te zien, en omdat we weten dat het opwindt en inspireert en de kijker ook tot masturberen brengt. Ik masturbeer erg veel bij de foto's en filmpjes die hier te zien zijn en vind het jammer dat ik daar zelf niet meer aan kan bijdragen.

    BeantwoordenVerwijderen