vrijdag 21 februari 2014

Jiggle......



"Hoi Masto, Is swaffelen uit? Ik dacht het niet. Ik heb weer even wat met mijn ballen gespeeld en ze lekker strak gezet. Daarna heb ik een filmpje gemaakt, waarbij ik heerlijk aan het genieten ben van die strakke zak en mijn heen en weer bewegende lul. Dat is een heerlijk gevoel, vooral omdat hij steeds tegen mijn zak aan komt. Door het ronddraaien wordt hij ook nog eens wat langer. Ik vind het een heerlijk gezicht. Ik hoop je bezoekers ook.
Wie samen met mij een keer wil genieten van deze heerlijke seks mag zich bij mij melden via codus_delvin@outlook.com. Veel genot gewenst, Codus."


Bovenstaande mail en filmpje kreeg ik van Codus en mocht het op mijn blog zetten. Wat ik graag doe! Masto beoefend dit ook wel eens. Alleen ik noem het geen swaffelen (met je geslachtsorgaan ergens tegenaan wrijven) maar jiggle, schudden dus. Ik doe het wel eens in de douche als ik plassen moet. Als ik dan heftig heen en weer schud van onderen en tegelijk plas, geef ik mijzelf een heerlijke warme douche van top tot teen! Ook goed te doen op het naaktstrand als je van de duinen over het strand de zee inrent en tegelijkertijd je plas laat lopen. Een heerlijk vrij gevoel is dat! Ook kan ik op deze manier heerlijk klaarkomen. Het zaad spettert dan alle kanten op. Vooral tegen mijn buik en je hoeft je handen niet te gebruiken. Ook Codus zou zo klaar kunnen komen, want zijn penis zwelt tijdens het schudden behoorlijk op! Dank je Codus voor dit lekkere filmpje!......

1 opmerking:

  1. geil om te zien, dit alternatief voor masturberen, en met strak afgebonden ballen. Moet een heerlijk gevoel zijn om alles zo op te schudden en op deze manier van een slappe pik tot en halfharde te komen.
    Wat masto beschrijft, hardlopend pissen met slappe, heen en weer slingerende pik doe ik ook op het naaktstrand. Heb mijn ballen strak afgebonden met een leren veter en ga dan in looppas. Heb er voor gezorgd dat ik moet pissen door veel water te drinken. Een heerlijk gevoel als na een tijdje de pis begint te komen, en door de slingerende pik alle kanten op spettert, ook over mijn benen. Als ik klaar ben ga ik niet de zee in maar laat het gewoon opdrogen.

    BeantwoordenVerwijderen