vrijdag 28 februari 2014

Masturbatiesessie......

"Hallo Masto, Gisteren mij eens lekker uitgeleefd tijdens een dagje alleen. Eerst mijn volle testikels lekker gestretcht en daarna ze heerlijk leeg gemaakt. Ik had er op een gegeven moment een gewicht van ruim 700 gram aanhangen en als ik liep voelde dat zo heerlijk aan... Tijdens mijn masturbatiesessie heb ik me lekker liggen opgeilen aan je blogs over de meest verschillende fantasierijke onderwerpen. Tot heel gauw weer, groetjes van Dezeman."

Bovenstaande foto's en tekst spreken voor zich. Althans voor Masto wel. Het is heerlijk om een paar uurtjes met jezelf bezig te zijn. Lekker experimenteren met ringen en sluitingen. Uiteindelijk voel je het voorgeil komen. Een teken dat je geniet. En dan aan het einde van de sessie het warm geurend zaad opvangen in een bekertje. Wat in de vriezer bewaard en/of opgespaard kan worden voor of tot een volgende zelfbevredigingssessie......

2 opmerkingen:

  1. " Tijdens mijn masturbatiesessie heb ik me lekker liggen opgeilen aan je blogs over de meest verschillende fantasierijke onderwerpen."
    Dit herken ik, de inzendingen van dit blog die stimulerend werken... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen