vrijdag 21 februari 2014

Cockringen - Deel 1 ......


Deel 1 – de ontdekking
Iedereen experimenteert wel eens met het afbinden van de ballen en of balzak, een touw, een elastiek,… En wie er niet mee experimenteert, fantaseert er misschien wel eens over. Zo ook bij mij, na wat fantaseren kwam het experimenteren. Het was niet meteen een succes en de weinige pogingen kenden heel lange tussenpauzes… om te eindigen in de vergetelheid.
Maar vroeg of laat kom je dan een foto of een film tegen. Of een blog. En Masto’s blog met enkele items rond cockringen bezorgde mij weerom de nodige interesse. Of de nodige prikkels… Dus maar wat gesloten ringen van 52 mm diameter en 6 mm dik uit inox (roestvrij staal) gekocht. Alleen al het aanbrengen van de cockring is leuk, je bent immers even met jezelf, met je eigen ballen bezig. Het koude metaal is een eerste prikkel, je eigen fantasie is er een tweede.
Als ik een cockring draag, draag ik een niet-spannende boxer, de ring zorgt immers voor een lichte vorm van opwinding. En ik heb de ring al enkele keren voor een paar uur gedragen. Het is een beetje een vreemd gevoel. Het lijkt alsof je de ring niet voelt zitten en even later weer wel. Maar het stoort nooit. Integendeel.
Het is natuurlijk wel zo dat dit slechts 1 ring is. Je voorkomt er mee dat tijdens het spelen je ballen zich een weg naar binnen zouden banen, maar de druk op je ballen is eerder beperkt. Voor een groter effect kan je tijdens het masturberen natuurlijk de ring wat omlaag trekken, zodat de balzak strakker om de ballen komt te spannen. En dat gaf mij een heerlijk gevoel.
Het verschil tussen aandoen en uitdoen? De temperatuur. Zelfs op kamertemperatuur voelen metalen cockringen koud aan. Meteen een koude prikkel. Bij het uitdoen ligt hun temperatuur best wat hoger.
Zoals eerder gemeld is het effect best leuk, maar niet enorm opvallend, ’t is eerder een zachte, bijna verdoken streling. Vandaar dat dit verhaal wellicht een vervolg krijgt als er een tweede ring aan toegevoegd wordt. Of een derde… of… Stay tuned. Groetjes, Jasohn


Bovenstaande foto's, mail en filmpje (met spermalozing!) kreeg ik van Jasohn, waar Masto niets aan toe te voegen heeft! Behalve dat het filmpje erg donker was. Heb het iets opgelicht. Probeer ook eens iets met ringen zou ik zeggen. Ook een leuke uitdaging voor vrouwen! Wie laat ons eens zien hoeveel van deze metalen ringen je in je vagina kunt schuiven! Het kan een wereldprimeur worden, want Masto heeft dit met zijn 64 jaren nog nooit gezien. Wie wel?.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten