maandag 17 september 2012

Urine geilheidstest.....

De productie van sperma gaat bij de man, normaal gesproken, altijd gestaag door. Bij de een wat sneller en wat meer en bij de ander wat minder. Tijdens het testen van mijn nieuwe harpsluiting en langdurig edgen testte ik ook maar weer eens mijn zaadproductie wat bij mij vaak te zien aan het overtollige sperma en voorvocht in mijn urine.
Hierboven is een mooie sliert voorvocht te zien met spermaresten die heel langzaam afzakken naar de bodem van het glas.....

2 opmerkingen:

  1. interessant, wist ik niet dat je dat kon zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zal ongetwijfeld bij iedereen weer anders zijn. Maar als ik erg geil ben en heel lang heb gemasturbeerd (soms wel een halve dag of langer), komt er overtollig zaad vrij. Op bovenstaande foto is alleen maar een sliert voorvocht met sperma te zien. Maar op blogs van mij terug kun je zien hoe mijn troebele zaadhoudende urine gaat vlokken bij afkoeling. En uiteindelijk na een uurtje naar de bodem van het glas gaat zakken. Best wel een geil gezicht om dat te zien gebeuren......

    Plasgroet van Masto

    BeantwoordenVerwijderen