woensdag 5 september 2012

Penis en balzak uitje.....

Vandaag ben ik met de auto op stap geweest met mijn penis en balzak. Ze hadden er veel plezier in en zaten triomfantelijk achter het stuur. Zo nu en dan moest ik ze even bij de lurven pakken om het plezier (lees genot) te verhogen. Ze mochten kiezen waar de reis naar toe zou gaan. Collega piemels gaan opzoeken of de kop in een (helaas) betaalde vagina steken. Gelukkig voor mij kozen ze voor het eerste. Dat hebben we uiteindelijk gedaan. Aanvankelijk leek het eerst te lukken, maar uiteindelijk zijn we met z'n allen weer vol naar huis gereden. Om achter de computer het volgende geile avontuur te beleven......!

2 opmerkingen:

  1. Vond uw blog via een ander blog, (kan me niet herinneren welke de juiste nu) en was het meest geïnteresseerd zijn in het toen ik begon te lezen en de foto's die zijn geplaatst ziet.
    Het is jammer dat je niet meer vrouwen plaatsen foto's te hebben, want ik ben meer geïnteresseerd in vrouwen dan bij mannen, maar nog steeds vond uw blog zeer interessant toch.
    Uw verzamelen en invriezen uw ejaculatie was het meest interessant, en ik heb zelfs gedacht om dat te doen van tijd tot tijd ook.
    Ik heb zelfs een container voor het verzamelen en vries het in, alsmede een vriezer dat de vrouw nooit gebruikt, dus een veilige plek op te slaan en te verbergen.
    Omdat we allebei graag masturberen en foto's te plaatsen uit onze masturbatie gewoonte, zal ik hoop dat je kan ergens mijn blog en commentaar op geven.
    Het gaat allemaal over mijn avonturen in masturberen, zowel solo als met mijn vriendin die houdt om te spelen met mijn pik wanneer ze heeft een kans om.
    Het kan worden gevonden met de volgende link: http://myblogonanist.blogspot.ca/
    Om de berichten te vertalen van Engels naar Nederlands, ik gebruik google vertaler http://translate.google.com en kopieert u de tekst en plak deze in het linker venster.
    Het zal automatisch vertalen naar wat ooit laanguage je daarvoor kiezen, en er zijn veel mogelijkheden.
    Hopen dat het dit antwoord vertaalt ok is voor u, dus het zal een test om te zien of het werkt voor ons te vertalen onze zijn.
    Hoop te horen ffrom binnenkort.

    Onan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Onan,
    Het vertalen via google is in ieder geval te proberen. Ik kan je goed volgen!
    Mail mij maar op: masto6tig@gmail.com
    Schrijf maar in het Engels dan vertaal ik het wel.
    Ik denk dat mijn volgers wel nieuwsgierig zijn naar je!
    Geile masturbatie groet van Mast0

    BeantwoordenVerwijderen