vrijdag 21 september 2012

Geschoren......

"Hoi Masto,
Pas geleden je blog ontdekt en ik raak er iedere keer ontzettend opgewonden van.
Dus ik dacht, laat ik eens een foto maken en deze aan je sturen. Ben benieuwd wat je er van vind.
Grt, een nieuwe volger."

Deze mail, met bijgaande foto, kreeg ik spontaan vaneen nieuwe volger. Super vind ik het! Dat zouden meer mensen moeten doen! :-)
Het is voor mij altijd weer opwindend om andermans/vrouws intiemste plekje te mogen zien! Er is geen gezicht gelijk en zo ook is dit het geval met onze mannelijke en vrouwelijke genotsplekjes. Voor mij straalt de genotsplek op deze foto veel geilheid uit. Die prachtige geaderde penis met half verborgen eikel onder de voorhuid. En dan die forse volle geschoren balzak met testikels...... Een "lust" om naar te kijken......!
Dit smaakt naar meer, veeeeel meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten