maandag 3 september 2012

Overvloedig zaad aftappen.....

 
Na een heerlijke en lange edge-masturbatiesessie van afgelopen vrijdag en zaterdag was ik zo geil dat ik mijn zaad een keer moest halen. Ik probeer dat meestal met een ingetogen orgasme te doen om de periode er na (dat ik a-geil ben) zo kort mogelijk te houden. Die periode duurt meestal een paar dagen, maar deze keer is het mij gelukt om die duur te verkorten tot 11 uur! Ditmaal mede door mijn volgers die mij voorzien hebben van heerlijke opgeilende mails met bijlagen! Waarvoor ik ze natuurlijk heel erg dankbaar ben.
Op de bovenste foto zie je een collage van het filmpje die daaronder staat. Je kun op de bovenste grotere foto ook goed zien hoe het eerder vrijgekomen voorvocht is opgedroogd op mijn eikel. De twee laatste foto's zijn ná het maken van het filmpje genomen. Speciaal voor mijn real-sperma-liefhebbers.
En vergeet niet om op de afbeelding te klikken voor een nóg groter beeld :-) ........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten