maandag 17 september 2012

Mijn nieuwe iets grotere harpsluiting.....

Vandaag heb ik mijn nieuwe gegalvaniseerde harpsluiting getest. Op de linkerfoto boven draag ik mijn nieuwe- en op de rechterfoto boven draag ik mijn 'oude' gegalvaniseerde harpsluiting.
De iets grotere sluiting geeft me bij kouder weer iets meer ruimte. Het scrotum van de man is voortdurend in beweging om de testikels met bijballen op een temperatuur te houden die net iets lager ligt dan de lichaamstemperatuur. Daardoor kan er op een 'geharpte' balzak behoorlijk veel spanning komen te staan bij een kouder weertype. Dus heb ik nu een zomer- en een winterharp :-)
Wat ook prettig is, is het gramgewicht, die is bij de nieuwe sluiting 40 gram zwaarder. Op mijn verlanglijstje staat nu nog een roestvrij stalen (RVS) harpsluiting van het zelfde formaat al mijn nieuwe. De meeste bouwmarkten laten het afweten bij die formaten. En moet er gezocht worden bij een watersportbedrijf of een goede ijzerhandelaar.
Een voordeel van een goed zittende harpsluiting ten opzichte van een gesloten ring, is dat je nooit bang behoeft te zijn dat de sluiting er niet meer vanaf wil. Ook is de prijs een voordeel en voor de verlegen mannen onder ons;  je hoeft niet naar een seksshop.....

Hierboven een onderaanzicht van de nieuwe harpsluiting. De sluiting zit nu aan de onderkant, maar kan 380 graden draaien, zodat een comfortabele plek gekozen kan worden waar de sluiting het prettigst zit......

Hierboven enkele close-up foto's van mijn nieuwe harpsluiting. Voldoende groot om een goede doorbloeding te behouden en klein genoeg om mijn testikels met bijballen en zaadleiders niet weer naar binnen te laten schieten......

Zoals een vogeltje zit te broeden op zijn eitjes, zo ligt mijn slappe penis over mijn twee zaad producerende  testikels in de strakgetrokken balzak......

6 opmerkingen:

  1. Hier is mijn profiel op Eroprofile. Daar heb ik ook foto's staan waar ik iets met harpjes doe:

    http://www.eroprofile.com/cockringgg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker gevoel, zo'n harpsluitingen rond je ballen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan gemakkelijk meer harpen boven elkaar doen rond je ballen, als je elke volgende 180° draait. Ik kom tot 4 met harpsluitingen met binnenafmetingen 28mm x 40mm.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je CockR voor jouw heerlijke foto's!
      Ze zijn te bewonderen op mijn blog van 16 oktober 2012. De geilheid spat er vanaf!

      Verwijderen
    2. Kan iemand me helpen aan deze harpsluiting met deze maten please
      overvanalles@hotmail.nl

      Verwijderen
  4. Dag CockR, er is geen scrotum en testikel gelijk. De balzak van mij is meestal erg strak en 4 lijkt voor mij te veel. Maar heb bij gebrek aan meer, het nog niet geprobeerd. Het zou geil zijn als jij van jouw balzak met 4 harpen eens een hoge resolutie-foto wilt opsturen. Zodat we kunnen zien hoe geil dat staat!
    Mijn adres is: masto6tig@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen