vrijdag 21 september 2012

Slasausfles als vacuümpomp......


Onderstaande mail en bovenstaande twee foto's en filmpje kreeg ik toegezonden door Leon, een volger van mijn blog. Het is voor mij altijd weer een opwindende stimulans als mijn volgers reageren. Op het filmpje van Leon zie je precies wat de bedoeling is. Een heerlijke penispomp waarvoor je geen seksshop in hoeft en voor heel weinig geld jezelf een hoop zuigplezier kunt geven! Dank je Leon voor je tip!......

"Bij het zoeken op het net naar penispomp kwam ik het volgende idee tegen. Ik heb een slasaus fles genomen met een opening van 30 mm, waarin mijn lul beter past dan in een Aquarius fles. Een 3 mm gaatje erin geboord en afgeplakt met een stukje plakband waarvan het gedeelte waar het gaatje zit ongeveer 1 cm dubbel geplakt is. Door de stevige fles heb je veel zuigkracht. Zal ook een filmpje sturen. 
Groeten, Leon."

1 opmerking:

  1. Mijn vraag is, wat gebeurt er als je de pomp uw penis te lang en wordt het zeer gezwollen, of misschien hebt u zo lang dat je een donut onder de eikel hebben gepompt?
    Zal u zich snijdt circulatie uit om de penis?
    Kun je nog steeds verwijder de fles nadat deze is helemaal opgezwollen?
    Ik heb een sexshop versie van een penis pomp, en vorig jaar heb ik pompte zo lang dat mijn penis was erg opgezwollen, en ik had de donut onder mijn eikel na zo'n lange pompen sesion.
    Het was het leukst, en mijn vriendin had een heel leuk masturberen me na, ans ze vertelde me dat ze het gevoel van mijn penis gepompt hield.
    Ze maakte zich zorgen dat de donut blijvend zou zijn, maar ik verzekerde haar t was slechts tijdelijk.
    En het was, zoals het duurde slechts een da voor het om terug te verlagen tot normale grootte.
    Deze penis pomp klinkt spannend, goedkoop en makkelijk te maken, en mijn enige zorg is kunt u deze verwijderen als men pompen te lang en je penis is erg opgezwollen?

    check it out op mijn blog: http://myblogonanist.blogspot.ca/2011/08/thursday-august-18-2011.html

    BeantwoordenVerwijderen