maandag 24 september 2012

Tip van RICK......

Deze wijnfleskurktip kreeg ik van Rick toegezonden voor mensen die een iets té grote harpsluiting hebben (zoals ikzelf onder andere). Rick schreef dit:
"Deze kurk heeft een doorsnee van 22 mm. Heb er met een boor van 12 mm een gat doorheen geboord. Daar gaat het boutje van mijn harp dan keurig doorheen. Al met al wordt hierdoor de U-vorm van mijn harp met 5 mm “opgevuld”.  Moet de harp nu wel met de sluiting naar beneden dragen, want anders moet mijn lul wel héél erg zijn best doen om dáár nog overheen te hangen. De aanhechting tussen scrotum en perineum kan nu bijna niet meer inzakken, waardoor mijn zak veel beter op spanning blijft en mijn ballen geen ontsnappingspogingen meer ondernemen :) "
Bedankt voor je slimme oplossing, alleen is de kurk nu wel het duurste onderdeel geworden van de harpsluiting :-)

4 opmerkingen:

  1. Als je nu een tweede harpluiting wil plaatsen, komt de kurk dan op de eerste of de tweede?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De harpsluiting die je verkleind met de kurk blijft altijd de eerste ring aan de kant van de testikels, zodat die er niet meer door kunnen ontsnappen. De volgende harpsluitingen zonder kurk plaats je dus aan de kant van de penis.

      Verwijderen
    2. Dank voor het compliment! Als je durft maak ook eens een foto van jouw lekkers en stuur hem eens op voor op mijn blog. Masto's mailadres is masto6tig@gmail.com
      Hoe meer zielen, hoe meer (geil)vreugd! Jouw lekkers is het waard! Masturbatiegroet van Masto.

      Verwijderen
  2. Check je mailbox, want ze komen eraan.
    Maar graag anoniem.

    BeantwoordenVerwijderen