maandag 10 september 2012

Rick's 'harp' experiment.....

Hieronder kunt u Rick's opwindende verhaal lezen (en hierboven foto's en filmpje bekijken) over zijn zware en opgeilende balzak- en testikelsomsluitende gegalvaniseerde harpsluiting van 221 gram..... !

Dag Masto,

Ná mijn rechter- en linkerhand (soms ga ik vreemd :) ) beginnen de artikelen op jouw geile blog stilaan de beste vrienden van mijn lul te worden.
Na het zien van de Harpsluiting foto’s en video; had ik het gelijk al weer te pakken. Hebben!!  Zodoende ging ik afgelopen zaterdag op jacht. Drie bouwmarkten en mooi noppes of veel te kleine maten. Uiteindelijk bij de ouderwetse ijzerwarenzaak alsnog een 'harp' weten te bemachtigen. Maatje 35 x 42 mm.  
Wauw man….…. We hebben het hier dus over 221 gram hardware.
Thuisgekomen mijn harp even in een sopje goed schoongeboend en gedesinfecteerd. Toen kwam natuurlijk het moment suprême: Het om de balzak heen wurmen van de harp. Dat viel om de drommel nog niet mee, want door de spanning en/of opkomende geilheid had ik een strakke zak en lukte het mij niet om m’n ballen te pakken. Niet getreurd; de aanhouder wint. Een klein half uurtje later had ik weer een lekkere klotsende hangzak die ik natuurlijk meteen bij zijn kladden greep.
Friemel, friemel. Wurm, wurm. En ja hoor de harp zat om m’n zak :) Vervolgens heel voorzichtig het boutje aangebracht en vastgeschroefd. Tenslotte de harp in positie gedraaid en de ontstane huidplooien en rimpels netjes in de harp verdeeld en strak getrokken. Kicken man :)
De harp zit als gegoten. Mooie strak opgebonden zak zonder het idee dat de boel afgekneld zou kunnen worden. En het gewicht!! Geil!!  :)? Je voelt wel degelijk een voortdurende trekkracht aan de balzak. Ook bewegingen zoals bukken, hurken en knielen krijgen een héél andere dimensie.  Heb gelijk dat 'trucje' van jou even uitgetest en inderdaad, als je bukt en vervolgens je benen tegen elkaar doet; dan heb je dus mooi je strak gespannen zak te pakken. Alleen is het wel eventjes wennen met gaan zitten op een stoel. Benen ietsje van elkaar anders zitten je ballen gelijk in de knel :(
Tsja; en dan het gevoel. Zodra je je broek aantrekt krijg je direct al het gevoel dat deze laatste 'riant' gevuld is. Hierdoor ervaar je wel een zeer prominente aanwezigheid van je balzak en vooral lul; omdat deze keurig netjes in het midden over het boutje hangt.
Ben nu inmiddels al ruim een week aan het edgen dus verkeer toch al in een opperste staat van geilheid en m’n hete sperma borrelt en kolkt  achter de, nog steeds gesloten, poorten. Dus oppassen geblazen!!!  Want, na met m’n broek aan, een beetje door mijn huis rondgescharreld te hebben kan ik me voorstellen, dat ik mijzelf 'klaar' zou kunnen lopen. Zó intens is het contact tussen mijn 'geharpte' zaakje en zijn omgeving.
Voor wat betreft het edgen of beter gezegd het aftrekken is het allemaal wel even wennen. Het met de volle hand 'recht op en neer' afrukken lukt nu niet meer. Er is gewoonweg niet meer voldoende huid aanwezig. Het merendeel zit lekker strak opgesloten achter de harp en met mijn overheerlijke doch bescheiden lul van zo’n 15 centimeter is de rek er al snel uit. Met de volle hand hoger vastpakken is dan een oplossing, maar omdat ik mijn eikel dan zo intensief bewerk, ligt het per ongeluk spuiten continu op de loer. Ben nu dus maar aan het experimenteren met diverse 'ring-grepen' en met de vingertoppen langs de zijkant van m’n lul.
(Mijn favoriete trek-techniek is overigens “koppie, koppie lange haal”. Twee trage en tedere rukjes aan de top gevolgd door een venijnige lange haal waardoor je zo’n mooie strakke paars glanzende eikel krijgt die krom getrokken word door het frenum :))
Om een beetje te wennen en de boel toch even in de smiezen te houden, heb ik het 'harpen' van mijn balzak voorlopig aan mijn ochtend- en avond routine toegevoegd. Wassen, tandjes poetsen, harp plaatsen of verwijderen. Het duurt na het aanbrengen trouwens zeker wel een half uur voordat die 'bonk' Heavy-Metal een beetje op lichaamstemperatuur is. Enfin; Om een kort verhaal lang te maken…… Een absolute aanrader!!
En Rick zou natuurlijk Rick niet zijn als hij er geen geile fotootjes van had gemaakt.
Groeten & Happy Edging/Harping :)
Rick
P.s. Toen ik in de bouwmarkt liep heb ik wel een kleiner rvs harpje gekocht. Leek me wel leuk voor achter mijn eikelrand :)?Ja. Toen ik tóch weer geil met mezelf aan het klooien was, heb ik er óók nog maar een Tie-Wrapje omheen geslingerd. 

Dank je Rick voor jouw opwindende verhaal, met geile foto's, van de ontdekking van de harpsluiting. Ik herken er heel veel in en zo is het mij ook ongeveer vergaan. Het is voor je gevoel safer dan een vaste ring, waarvan je misschien denkt dat die niet meer af wil als de ballen wat meer opzwellen. Ook voor de prijs hoef je het niet te laten. Veel geilplezier voor weinig geld!
Tevens een tip voor de bouwmarkteigenaren: Schaf wat grotere roestvrijstalen harpsluitingen aan! Voor alle stoere mannen die wel wat extra spanning (tijdens het klussen) kunnen gebruiken ;-) .......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten