vrijdag 7 september 2012

Rick's edge ervaring.....

Onderstaande mail en bovenstaande foto's kreeg ik van Rick. Een prachtig en opgeilend verhaal over hoe hij het "edgen" (dat is al masturberend op het randje van klaarkomen blijven hangen) heeft ontdekt en er veel masturbatieplezier aan beleefde! Ik mocht zijn mail en foto's op mijn blog zetten en doe dat met geile graagte, want ook mijn opwinding schoot omhoog bij het lezen ervan........!

Hallo Masto,
Al surfend kwam ik, Joost mag weten hoe, terecht op jouw blog. Daar “hoorde” ik voor het eerst van mijn leven de term Edging. Als trouwe rukker stopte ik natuurlijk ook wel eens vlak voor het spuiten. Soms herhaalde ik dat een paar keer om de spanning verder op te bouwen, maar uiteindelijk trok ik mijzelf altijd leeg. Het is nu ongeveer een week geleden dat ik je Edging verhaal las en ben er vervolgens eens voorzichtig mee aan de slag gegaan. In deze week tijd ben ik er echter totaal aan verslaafd geraakt :)
Zit nu inmiddels aan drie “sessies” per dag. Begint ’s ochtends na het wakker worden; gebruik dan m’n “odol” maar gelijk om de zaak wat op spanning te brengen. Vervolgens trek ik er halverwege de middag nog maar een half uurtje voor uit. Deze beide keren trek ik slechts éénmaal tot de uiterste grens. De opgebouwde geilheid blijft nog zolang aanhouden, dat ik nog uren met een natte eikel rondloop. ’s Avonds is weer een heel ander verhaal. Dan kan ik lekker onderuitgezakt op de bank wel 1 á 1½ met mezelf bezig zijn. Gedurende die tijd trek ik mij zo’n 5 tot 8 keer tot de aller-uiterste grens. Moet iedere keer voorzichtiger te werk gaan en langer wachten tussen de rukjes, maar het genot neemt ook in het kwadraat toe :) 
Man oh man wat een geile kick. Kan daarna écht niet mijn onderbroek ophalen of naar bed gaan, want m’n lul is dan nog zo gevoelig en spuitgraag; dat de geringste wrijving de boel alsnog doet ontploffen. De kick van de geile spanning opbouwen, vasthouden en het hele ritueel er omheen is op zich al zo intens en bevredigend, dat het inmiddels ook al weer een week geleden is dat ik écht gespoten heb.

Ter illustratie heb ik twee foto’s van mijn lul bijgesloten. Op de ene foto hangt hij er lekker relaxt bij. Op de tweede foto is duidelijk te zien dat mijn voorhuidje het zwaar te verduren heeft :)
Al “edgend” wil ik meer en duidelijkere foto’s proberen te maken, maar nu zit ik nog even te klooien met focus en belichting.

Groetjes & Happy Edging, 
Rick

1 opmerking:

  1. lekker geil verhaal, Rick. Heerlijk als die verschillende fases. Maar is het ook niet opwindend om je harde pik bewust af te laten koelen voordat je kunt gaan lopen? En dan het idee dat je zonder ontlading bent gaan slapen en dat al je zaad er nog zit en je alleen al door niets te doen je geilheid nog meer vergroot hebt en de volgende keer dus nog spannender zal zijn. Ik heb niet zo'n zaadproductie, dus voor mij is 1x per maand klaarkomen al veel (heb het wel eens een half jaar volgehouden); hoe moet het dan wel zijn voor iemand bij wie het zaad zich gewoon ophoopt. Heb trouwens gemerkt dat klaarkomen de zaadproductie op gang houdt, dus ik ben nu overgegaan op 1x per maand klaarkomen.
    Arno.

    BeantwoordenVerwijderen