dinsdag 18 september 2012

Harpsluitingtest gefaald.....

Mijn nieuwe harpsluiting blijkt toch te groot te zijn. Het is maar 160 vierkante millimeter groter dan mijn oude sluiting. Maar mijn rechter testikel (van nature iets kleiner dan mijn linker, zie foto) zag kans te ontsnappen aan zijn opsluiting. Waardoor mijn linker testikel de ruimte kreeg om ook te ontsnappen en de harpsluiting van mijn scrotum viel! Gelukkig was ik tijdens deze test nog thuis. Nu zijn er twee mogelijkheden. Een touwtje of klein kettinkje door het oogje van de sluiting heen doen en vastmaken aan de broek. Of de harpsluiting omwikkelen met zacht leer zodat de binnenmaat iets kleiner wordt. Ik denk dat ik voor het laatste kies want hierdoor wordt de harpsluiting ook wat huidvriendelijker.
Wordt vervolgd.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten