maandag 10 september 2012

Rick's edge experiment..... (vervolg)

Hierboven weer een geile zending foto's die Rick mij, in de bijlage van zijn mail, stuurde.
Hieronder, in rood, enkele stukjes uit Rick's mail en in grijs van mij:

Hoi Masto,
Wauw man. Wist niet dat het zien van mijn eigen foto’s zó opwindend zou zijn. Kan er echt niets aan doen :) Ondanks het feit dat ik naar mijn eigen lul zat te kijken, werd ik gelijk al weer zo geil als een beer. Helaas zal je, als ik het allemaal binnen kan houden, nog even moeten wachten op sperma foto’s :( Weet nog niet precies waar ik de “aftap”-grens ga leggen, maar voorlopig probeer ik het 14 dagen binnen te houden. Prestige kwestie :) 

Een prestige kwestie! Daar houd Masto wel van. Een man een man een woord een woord!
Als het moment suprême uiteindelijk is aangebroken, wil ik die trek sessie als filmpje op zien te nemen voor op je blog. Wordt het filmpje nu helemaal niets, dan zal ik in ieder geval foto’s maken van het sperma en mijn nadruipende lul.
Ik kan niet wachten..... :-) Masto hoopt dat dit allemaal gaat lukken. Het is super geil om eens naar een ander te kijken hoe die zijn heerlijke opgefokte zaad loost!
Heb gisterenavond voor het eerst geëxperimenteerd met jouw masturbatie techniek.
Zie Rick's foto boven en dan helemaal links onder.
Op het eerste gezicht leek het enigszins bruut, maar toen ik mijn lul daadwerkelijk bij zijn lurven greep; bleek dat reusachtig mee te vallen en gaf het een lekker gevoel. Bijkomend voordeel is, dat je inderdaad geen stijve hoeft te hebben om jezelf tot een hoogtepunt te brengen. Want laten we wel wezen; als ik ’s avonds al zo’n uurtje of twee/drie aan het edgen ben, dan worden de erecties toch ook wat minder.
Voor mijzelf is dit dé ideale masturbatie- en edge-techniek, omdat je hiervoor geen harde erectie hoeft te hebben. Alleen moet je er wel een geschikt velletje (frenum) voor hebben die wat aan de ruime kant is om goed tussen duim en wijsvinger gepakt kan worden om goed en snel te kunnen "flipperen".
Last but not least. Ik ga zo meteen kijken bij de bouwmarkt of ik zo’n harpsluiting kan vinden. Lijkt mij een mooi alternatief voor de echte cockring. Ja; zodra ik hem gevonden heb en om m’n balzak heb zitten, zal ik je daarvan de foto’s toesturen.
Masto hoopt dat je dat zal lukken en je de goede en juiste maat kunt vinden. Voor de prijs hoef je het niet te laten en heel wat goedkoper dan een échte cockring. Alleen het "trek"gewicht aan de balzak is minder wat weer een voordeel is bij een grote, brede en zwaardere cockring. Wat erg belangrijk is. Eenmaal om de balzak met testikels aangebracht mogen deze niet meer naar binnenschieten. Want dan verlies je de sluiting. Maar hij mag ook niet té strak zitten want dan belemmer je de doorbloeding. Ikzelf heb nog een gegalvaniseerde maar een roestvrije RVS harpsluiting geeft veelal de minste klachten op de huid. Wel lekker invetten met olie of uierzalf om pijnplekken te voorkomen. Maar geen mannenhuid is gelijk.
Voor jou en/of op het blog voeg ik nog een paar fotootjes bij. De druppelfoto is van vandaag. Volgens mij staat mijn sperma te trappelen om naar buiten te gutsen. Waren op mijn eerdere foto’s de druppels voorvocht nog kristalhelder; op deze foto is duidelijk te zien dat het een beetje melkachtig begint te worden. Ook nog maar een status-update van mijn geteisterde voorhuid erbij.
Het is altijd weer enorm geil en stimulerend voor mij (en ik hoop ook voor mijn volgers) om mail te ontvangen met uitleg, foto's en filmpjes, hoe een ander aan zelfbevrediging doet! 
Creëer op deze manier een beetje mijn eigen vicieuze cirkeltje: Als ik geil met mezelf bezig ben maak ik daar foto’s van en bij het terugzien van deze foto’s wordt ik dan weer opnieuw geil :)
Groetjes & Happy Edging,  Rick

Het is voor mij, Masto, erg belangrijk en super opwindend om zulke heerlijke e-mail te ontvangen van mijn volgers! Het stimuleert mij om door te gaan met mijn blog. Ook maakt het mijn blog lekker afwisselend en is het geil om eens te zien hoe een ander "het" doet!
Hoop dat Rick zijn opwindende bezigheden voor ons zal vastleggen in beeld en woord. Tijdens het maken en publiceren van deze bijdrage ben ik al weer heel wat voorvocht verloren en heb tussentijds heerlijk zitten edgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten