zaterdag 4 februari 2012

Harpsluitingen......

Was gisteren bij een doe-het-zelf-zaak in de stad en daar zag ik deze twee gegalvaniseerde harpsluitingen hangen. Ben al een poosje op zoek naar passende sluitingen, waar mijn balzak met testikels precies inpast, zodat mijn testikels er niet meer uit kunnen floepen. Ik heb nogal een strakke balzak. Met name bij koud weer en als ik super geil ben. En daar komt nog bij dat mijn linker testikel ietsje kleiner is dan mijn rechter. Er zijn verschillende soorten en maten sluitingen en niet elke bouwmarkt heeft die in voorraad. De meest geschikte sluiting vind ik de langwerpige. Zodat er over de volle lengte plek genoeg is voor het scrotum en door smalle hoogte de testikels er niet tussenuit kunnen schieten. Maar die ik nu had was helaas niet lang genoeg. (Zie bovenste collage eerste twee foto's). Maar de andere "normale" harpsluiting had precies de goede maat en mijn balzak paste er precies strak in. (Zie bovenste collage onderste twee foto's). Eigenlijk té strak want op den duur kan het gaan knellen. Daarom ben ik nog steeds op zoek naar een iets langere langwerpige harpsluiting. Zodat ik hem zonder problemen ook op mijn werk kan dragen........
Op de onderste collage zie je drie foto's die ik nu (9 februari 2012) heb gemaakt van mijn "normale" harpsluiting. Maar heb deze nu goed ingevet en dat draagt alweer een stuk makkelijker. Nu even kijken hoelang ik hem kan verdragen. Op de rechter foto in deze collage kun je mooi zien hoe mijn penis krom is gegroeid doordat ik vanaf mijn 10e tot mijn 60e jaar deze in de volle vuist van mijn rechterhand aftrok. Elke dag wel een keer, dus reken maar uit hoe vaak dat is gebeurd. De laatste paar jaar heb ik een andere masturbatietechniek ontdekt en kan ik het af door alleen het velletje onder mijn eikel snel te masseren. Hoe ouder hoe gevoeliger?......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten