woensdag 29 februari 2012

Roy's experiment 9....... Frenumpiercing

Wat is het heerlijk geil voor mij om zo nu en dan opwindende beelden van mijn volgers te mogen plaatsen. Ook op deze foto's van Roy straalt weer het pure genot vanaf! Hoe het gouden ringetje geil tevoorschijn komt tussen eikel en voorhuid. Kijk ook eens goed naar die prachtige voorhuid op de middelste foto. Niet te clean maar PUUR! Puur met hoofdletters. Puur zoals de rand van een voorhuid bij de pisbuisopening moet zijn. In gedachten proef ik de zilte smaak en voel ik mijn penis groeien. Ik moet nu eerst even masturberen. Het genot even delen..........

Roy schreef me het volgende:

"Hallo Masto,
Vandaag een paar foto's voor je blog met de titel exit, want mijn eikel en frenumpiercing met de naam van mijn vrouw erin komt langzaam te voorschijn. Zoals je kunt zien is mijn voorhuid behoorlijk droog door het eerdere "tease" werk van mijn vrouw, maar gelukkig heeft ze mijn eikel dit keer ontzien. Met voorbedachte rade bleek naderhand, want ze wilde dat ik die in volle glorie zou laten zien op je blog. Dus bij deze!
Geile groet Roy"

Dank je Roy. En ook jouw vrouw! De bijdrage is weer super geil. Ik heb er in ieder geval zeer van genoten. Nu mag de "wereld" er naar kijken en ontspannen wegdrijven op deze golf van genot.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten