vrijdag 24 februari 2012

Smegma en RVS-eikelring......

Afgelopen zondagnacht had ik ná het masturberen en vóór het naar bed gaan mijn eikelring er weer eens omgeschoven. Als afdekking had ik mijn voorhuid er overheen getrokken zodat de ring mooi bleef zitten, ook nadat mijn lul tot minimale grootte was ineengekrompen. Maandagnacht, na een dag dragen, had ik de behoefte om mijn voorhuid niet terug te schuiven en de ring onder mijn eikelrand te laten zitten. Het leek me geil om op deze manier smegma te kweken. Voor velen is dit een gruwel maar voor sommigen is smegma en de geur ervan zeer lustopwekkend. Ik behoor tot de laatste mits ik op dat moment enorm geil ben. Trouwens de geur van een dagen niet gewassen vagina behoort daar soms ook bij.
Door het dragen van de ring en omdat mijn voorhuid over de eikel zat geschoven kon ik niet meer mijn favoriete masturbeertechniek toepassen (toompje tussen vingers en dan snel heen en weer schuiven) maar moest op de "volle vuisttechiek" overgaan (duim boven en vingers onder). Op de een of andere manier kan mijn lul en voorhuid hier niet meer tegen. Mijn lul werd schraal en mijn voorhuid zwol op en begon pijnlijke kloofjes je vertonen.
Omdat ik elke dag voor het slapengaan even masturbeer, onder het genot van o.a. lustopwekkende filmpjes via internet, kon ik deze masturbatiemethode niet langer volhouden. Ik moest na vier nachten rukken hier een eind aan maken. Het is nu vrijdagmiddag en het resultaat zie je op bovenstaande fotocollage en de "onthulling" ziet je op onderstaand filmpje. Geniet of gruwel mee...... Het eindresultaat viel wat tegen. Om wél een goed resultaat te boeken zou ik mijn lul een week met rust moeten laten maar dat haal ik niet. Ben niet verslaaft, maar een week zonder die heerlijke opgewekte lustgevoelens in mijn onderbuik haal ik niet :-) ........

1 opmerking:

  1. ziet er goed uit. ik draag zelf al zeker 2 jaar constant een rubberen eikelring, een fijn gevoel

    BeantwoordenVerwijderen