vrijdag 10 februari 2012

Fle-sex-periment van IPL......

Herken je die penis nog op de linker foto bovenaan? Met die prachtige geile lustopwekkende grote balzak? Die kreeg ik vorig jaar van Ipl en staat op mijn blog van vorig jaar juli. Gisteren ontving ik weer eens een mailtje van hem:
"Beste Masto,
Heb het ook eens met een fles geprobeerd en moet zeggen ben er gelijk aan verslaafd. Gewoon heerlijk genot. Moest wel even zoeken om de juiste maat te vinden. Heb een paar lekkere foto's bijgevoegd.
Groeten, ipl"
Dankjewel Ipl! Ik ben ontzettend blij met jouw mail en foto's! Het is voor mij stimulerend en erg lustopwekkend om mail te krijgen van mijn volgers. Om te zien en te lezen hoe zij met hun seksuele (zelf)bevrediging bezig zijn. Dus geneer je niet en stuur mij ook eens een mail met foto's van jouw lustplekje!........

7 opmerkingen:

  1. Ziet er heerlijk uit!! Ik ben steeds op zoek naar een goede kunstof fles. Als ik die heb gevonden ga ik je een filmpje sturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Anoniem: Moet niet moeilijk zijn om een geschikte plastic fles te vinden. Keus genoeg. En het is nog lekker geil ook om met wat verschillende soorten flessen te experimenteren. Het voordeel van een plastic fles is dat je hem in kunt knijpen en op die manier je penis er in kunt laten zuigen door hem weer los te laten. En je hoeft niet in de weer met warm en koud water.
    Ik stel het heel erg op prijs dat je mij jouw filmpje wilt sturen! Mijn e-mail adres is: masto6tig@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat voor fles gebruik jij ??????????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij gebruikt Ipl een glazen olijfoliefles van Bertolli. Als je glas gebruikt moet je een goede zelfkennis hebben, vind ik, over de zwelling van je penis. Mocht je penis behoorlijk opzwellen dan bestaat de kans dat ie klem komt te zitten. En dan kun je er er niet bij. Met plastic is dat wat gemakkelijker en minder gevaarlijk.....
      Opwindende flessengroet van Masto

      Verwijderen
  4. Ik ben niet zo blij met glas, las wat op jouw site dat er met tape en hamer gewerkt moest worden. :-))

    Ik had een penispomp, was nogal een duur merk met vacuum koppelingen en een hele dikke cilinder, kreng kostte iets van 160 euro (met grote cilinder voor de ballen, helaas kon die niet tegen beton en brak er een stuk af. Sindsdien gebruik ik een simpele cilinder, maar helaas is daar de manchet van kapot en dat is niet zo'n aardig gevoel als je ballen erin schieten, het bekende ouch gevoel. Dus zoek ik naar een degelijk manchet, maar lees alleen dat ze of snel scheuren, of erg scherp zijn bij de top en dan heb ik het over siliconen manchets. Ik heb het wel geprobeerd met een dikke plastic fles, maar vacuum is erg sterk (gebruikte het vroeger in mijn werk in de grafische industrie met films op offsetplaten kopieeren) dan krijg je ontzag voor vacuum, want 0.76 is erg veel, daarom gebruikte wij ook glas van 10 mm dik van 50 x 60 cm en dat lag op een rubber rand. Zelf met mijn cilinders redde ik hoogstens 0.2 en dat was met een cilinder zonder manchet niet erg prettig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor de rest klappen de plastic flessen die ik heb gebruikt snel in (zelfs al met 0.1 vacuum), dus heb nog steeds niet de ideale fles gevonden die niet inklapt en waar de opening niet te ruim is (2.5 cm in slappe toestand) en 34 mm in erectie, ja, ja ik meet ze een slag in de rondte zoals je ziet, het probleem heb ik ook met ringen, 50mm x 6 is te groot 48 x6 is te klein 48,5 x 6 zou ideaal zijn maar die vind ik nergens. Brede platte ringen 10 - 15 mm hebben het zelfde euvel, barst van de stalen en rubber ringen in alle maten en soorten, maar ze zitten geen van allen lekker, hetzelfde voor penisriemen, de beste penisriem diameter zit weer precies tussen 2 drukknoppen in :( en ga zo maar door, slangenklemmen werkten wel maar daar moets ik met heel veel coroplast tape de scherpte weg halen en dan zat je weer klem met het schroefdraad :-( Met andere woorden, ben nu 12 jaar bezig maar heb nog niet iets gevonden waarvan ik zeg, Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is het. :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo allemaal...

    Ik hoor jullie praten over het vacuüm probleem.
    Ik zelf geil er ook enorm op om mijn pik in een fles te stoppen.

    Ik gebruik hiervoor een sausfles van Calvé.
    Deze is van glas en ik laat juist vaak mijn lul enorm opzwellen.

    Ik stop hem er in slappe toestand in en maak mezelf dan beetje bij beetje geil en mijn lul hard. Om het vacuüm probleem te ondervangen gebruik ik een klein slangetje gemaakt van een elektrische kabel. Ik heb de 3 kleinere koperen draden die er doorheen liepen er uit getrokken met een tang waardoor een stevig slangetje ontstaat. Als mijn lul dan flink lang in die fles heeft gezeten en mijn lul flink opgezwollen is, dan pak ik dat slangetje, smeer hem in met (olijf) olie en duw die tussen mijn pik en de glazen hals naar binnen. Daardoor word de vacuum opgeheven en kan ik voorzichtig mijn opgezwollen lul er weer uittrekken.

    Foto's er van kun je hier vinden: http://www.mijnalbum.nl/Album=REJP4RWU

    BeantwoordenVerwijderen