maandag 20 februari 2012

Roy's experiment 8....... Knelband

Hier is al weer het 8ste experiment van Roy. Zeer gewaagd moet ik zeggen want zo'n slangklem kan behoorlijk scherp zijn. Het ziet er geil uit met zo'n dikke strakke eikel. Als die van mij zo dik en strak afgebonden zou zijn dan moet ik meteen aan mijn schoonmoeder gaan denken om niet meteen klaar te komen :-)
Roy schreef me het volgende:

"Hallo Masto,
Het kon natuurlijk niet uitblijven, want na het afbinden van mijn ballen richtte mijn dominante vrouw zich op mijn eikel. Daarvoor moest ik eerst naar een bouwmarkt hier in de buurt om creatief te winkelen zoals zij dat noemt. Ze wenste namelijk een metalen knelband waarmee je een tuinslang vast kan draaien aan een kraan. Thuisgekomen heeft ze deze om mijn eikel gedaan en hem zo strak mogelijk aangedraaid met een schroevedraaier. Het resultaat was na enige tijd een gigantische paarse eikel, zoals op de foto's te zien is. En dat maakte zowel haar als mij enorm geil. Maar dat was nog niet alles, want een paar weken later had ze een plan bedacht waarbij deze knelband een rol speelde. Ik moest in het metalen uiteinde een gaatje boren. Toen dat gedaan was deed ze hem weer om, maar nu iets minder strak dan eerder het geval was. Vervolgens klikte ze er een hangslotje aan vast met de woorden: "Zo heb ik je geheel onder controle en weet ik zeker dat je niet meer vreemd gaat of kan trekken". Een schokkende ervaring, want zeg nu zelf met je pik spelen is toch zalig? En dat zit er nu niet meer in als ze dit attribuut gebruikt. Hoe dat er uit ziet: kijk zelf maar naar de laatste 2 foto's.

Een beknellende groet, Roy."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten