zaterdag 11 februari 2012

Mijn masturbatie-techniek......

Hierbij enkele foto's en een kort filmpje om een indruk te krijgen hoe ik mijzelf bevredig via mijn toompje. Het velletje net onder de eikel. Ik ben niet besneden en heb dus ruim grip. Een voordeel van deze techniek is dat mijn penis niet stijf hoeft te zijn. Het metaal dat ik draag op de foto's is niet nodig voor mijn bevrediging maar het geeft mij wel een extra stimulans. Met name het naar buiten halen van mijn testikels door middel van de harpsluiting. Normaal gesproken als ik geil ben heb ik een strakke balzak met naar binnengekeerde testikels. Alleen bij veel warmte gaan ze pas hangen of na een orgasme. Ik kan met deze techniek, die ik al weer een paar jaar toepas, uren en uren op het randje van klaarkomen balanceren. Edgen dus. Dat is voor mij het aller, allerlekkerste van mijn zelfbevrediging! Ik ben nu al een paar dagen enkele uren aan het edgen en hoop, zoals het nu lijkt, morgenmiddag (12 februari 2012) als ik weer een paar uurtjes alleen ben, mijn zaad te halen met deze techniek. Of, als ik op dat moment nog extra geil ben, ga ik mijn sperma lozen door middel van uiterste concentratie. Dus met heel weinig stimulatie. Als alles zo verloopt als ik hoop dan zal ik er een filmpje van proberen te maken..........

Op bovenstaand filmpje zie je hoe ik mij "aftrek" Je zou het niet zeggen maar ik kom daar bijna klaar. Ik moest daarom mijn bewegingen erg temperen. Maar het voorvocht begon al weer te komen zo geil was ik....

P.S. De harpsluiting die ik op bovenstaande foto's draag heb ik vanmorgen omgedaan om ongeveer 10:30 uur en draag ze nu nog steeds. Dus al bijna 15 uur. Het is goed te doen alleen bij langere autoritten is het wel handig dat je een broek draagt die niet té strak in het kruis zit. Het geeft me wel een extra geile kick want ik voel voortdurend die strakke bobbel tussen mijn benen als ik loop. Ook moet ik goed opletten als ik ga zitten. Dat ik niet bovenop mijn testikels ga zitten want dat kan erg gevoelig zijn. Maar ook dat ze er dan niet uitschieten want dan zou mijn harpsluiting eraf vallen en uit mijn broekspijp vallen. En leg dat dan maar eens uit aan je omgeving....... :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten