woensdag 29 februari 2012

5 ! keer een hoogtepunt.......


Dit filmpje zag ik voor een tijdje terug op www.eroprofile.com. Hier is ook de link: http://www.eroprofile.com/m/videos/view/Five-Orgasms-in-Three-Minutes
Maar omdat linken het veelal na een poosje niet meer doen, heb ik het bij hoge uitzondering ook maar op mijn blog gezet. Het is me tot nu toe niet gelukt om de eigenaar op te sporen en om hem hiervoor toestemming te vragen. Misschien kunnen mijn volgers mij hierbij helpen.
Ik vind het zo ontzettend geil en knap dat hij vijf! keer een hoogtepunt krijgt in zo'n kort tijdsbestek. Met elke keer ook nog eens een behoorlijke zaadlozing! Petje af voor deze geile masturberende meneer.........

4 opmerkingen:

  1. Heel indrukwekkend!!! Ik tel 18 spuit stralen!! Knap hoor, mooie niet zo'n grote lul en volgens mij ook niet meer zo jong!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar kun je enkel maar stinkend jaloers op zijn als je zelf niet verder komt dan 6 kleine spuitjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom ook niet verder dan 7 kleine spuitjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wawh!!! Hier droomt iedere jongen en man van. Ik weet nog toen ik een jaar of 16 was dat ik eerst klaar kwam met 10 spuitstralen en dat ik zo geil was dat ie stijf bleef en ik nog een keer klaar kwam met zo,n 4 spuitstralen. Ik had toen wel pijnlijke ballen. Deze man komt per keer met zo'n 4 spuitstralen klaar en dan 5 x achterelkaar. Om zijn lul stijf te houden zag ik wel dat hij een cock-ring/bandje gebruikt. Zou hij ook last hebben van zere ballen na zo'n sessie??? Ik ben nu 60 plus en kom niet verder dan 5 of 6 spuitstraaltjes, hoewel ik daarna wel een stijve heb. Maar ik durf niet zo goed door te pompen. Wie van de blogbezoekers van 60 plus heeft 2 x achterelkaar een zaadlozing??????

    BeantwoordenVerwijderen