vrijdag 9 maart 2012

Geilheidsgraadmeter.....

Toen ik vanmorgen alleen thuis was voelde ik me niet extra geil. Wel is dit alleen zijn voor mij dé gelegenheid om mijzelf weer eens te verwennen. Zoals ik al vaak heb omschreven op mijn blog doe ik dan altijd eerst de geilheidstest. Plassen in een groot bierglas. Hierin kan ik dan zien als er ook spermadeeltjes in zweven. En tot mijn grote verbazing was mijn warme plas helemaal troebel! Geen blaasontsteking maar zat vol met overtollig zaad! Op zich geen wonder want ik ben nog niet weer klaargekomen sinds mijn vorige lozing hier op mijn blog omschreven. Maar heb wel minimaal élke dag een keer gemasturbeerd! Ge-edged zeg maar. Na afkoeling van de plas gaan de spermadeeltjes samenklonteren en rondzweven zoals te zien is op de bovenste foto's en op het 41 seconden durend filmpje hieronder.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten